Nieuwe Digitale Camera.

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02 08:10
Beste Tweakers,

Ik heb nu al een heel tijdje een ( oude ) camera van sony, de hoogste resolutie is 860X640. Tijd voor een nieuwe dus. Nu ben ik absoluut een leek op gebied van fotografie etc. Ik weet dus ook niet zo goed wat voor camera ik het beste kan kopen. Er zijn wel een aantal dingen die ik graag op de camera zou willen hebben. #1 Een goede lens waarmee ik ver kan inzoomen. #2 Ik zou graag kleine filmpjes willen maken met de camera ( als dat mogelijk is ) #3 Snel veel foto's maken, dus een soort auto mode waarin de camera achter elkaar foto's schiet.

Nu ken ik een hele mooie camera, de Cannon EOS300D. Die is alleen te duur ;) ( ach ja dromen kan altijd ) Nu hier een serieuze selectie camera's.

#1 Kodak Z740
Waarom die? Hij is niet zo duur en dat komt goed uit want m'n budget is niet zo hoog. En er zit een 10X zoomlens op.

Enuuh, tja dat was het wel eigenlijk. Ik kan geen enkele andere camera vinden die rond die prijs blijft en spiegelreflex is. Dus wat vinden jullie van die camera, raden jullie hem me aan of af?

Grtz
-Heaget

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Je kan natuurlijk ook kijken voor een 2de hands 300D.
Kosten niet veel meer, zeker nu niet vanwege de 350D.
Is die Kodak een spiegelreflex?

Wat noem je snel achter elkaar foto's maken?
Wat verwacht je daar zelf van?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40

ThunderNet

Flits!

Leuk dat je zegt dat je geen andere camera's rond die prijs kan vinden? maar wat is je budget?
Wat zijn je eisen? Wat wil je fotograferen?

Daarnaast is het handig om een van de volgende topics te raadplegen:
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 2
Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Wat voor research heb je zelf gedaan? loop gewoon eens een fatsoenlijke fotowinkel binnen i.p.v. de MediaMarkt

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Je wilt filmpjes maken en denkt over een Canon EOS300D, spiegelreflex camera's kunnen geen filmpjes maken.

Kijk inderdaad eens in een ander topic, daar worden dit soort vragen dagelijks beantwoord.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:13

PD2JK

ouwe meuk is leuk

offtopic:
Ik heb misschien wel interesse in je oude camera, mits je die weg wilt doen natuurlijk. Wat voor type is het? Aangezien er geen e-mail adres in je profiel staat, stuur maar een mail als je 'm kwijt wilt naar: Prutz0r [at] tweakers.org

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

We hebben prachtige koopadviezen-topics voor dit soort vragen, zie de koopadviezen sticky. Neem ook eens een kijkje in [rml][ pilot] FG Favourites[/rml] , hier vind je linkjes naar allerlei camera-topics, vaak met een goed overzicht van de camera en prijs erbij :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.