Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Wil je mp4 support?
Camera erop?
Kleurendisplay?
Maw, meer info aub...
De K750 idem dito, net als de E730.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Voor € 212,- heb je een SE K750i
SE k750i topic
Gespreide betaling over 12 maanden
En een paar belminuten gratis
...less is more
Ik hoef niet veel poespas erop te hebben.
Kost me € 130,- als los, simlockvrij toestel.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Bij de Belco kost dit toestel 69,95 met 15 euro beltegoed. Per saldo betaal je dus voor dit toestel 54,95. Een flinke besparing dus. En je kan het simvrij maken bij elke zichzelf respecterende simlockboerfreddyathlon schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:39:
Is een Siemens CF62 een leuk toestel?
Ik hoef niet veel poespas erop te hebben.
Kost me € 130,- als los, simlockvrij toestel.
Is het bedrag dat je aanstipt voor het totaal bedrag (over 12 maanden) of wil je dit uitgeven naast je abonnement? Wil je zoveel mogelijk belminuten voor dat geld, of wil je zoveel mogelijk telefoon?
Ik wil dus een nieuw toestel kopen, welke simlockvrij is, zonder kaartjes.
Dus geen prepay of nieuw abonnement.
Anders kan je kijken voor een mooie 2de hands..
Het is gewoon een kwestie van goed rondkijken, google en kwalitatief advies vragen in telecomshops. Je kan het beste even rondkijken op:
Belcompany
T for Telecom
Phonehouse
en natuurlijk
Telecomvergelijker
Dit is vaak veel voordeliger dan het aanschaffen van een los toestel
...less is more
Owja nou ik heb een Vodafone prepaid toestel gekocht SE K300I voor 89,95 bij vodafone winkel.funk-e schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:59:
Begrijp nog steeds niet waarom sommige mensen per sé een los toestel willen hebben. Als je een abo afsluit voor 1 jaar van bijvoorbeeld 17,50 per maand dan krijg je een simlockvrije telefoon + gratis belminuten. Er zitten dan echt geen addertjes onder het gras. Je betaalt in mijn voorbeeld 12 * 17,50 = € 210,- Je hoeft het SIMkaartje niet eens te gebruiken.
Dit is vaak veel voordeliger dan het aanschaffen van een los toestel
(zat ook nog mooi wat prepaid tegoed op) Los is dit toestel trouwens 134.
Deze simlockvrij gemaakt voor 25 euri toen een sim only abo van vodafone er in voor 5,95 per maand.
150 belmin of 150 sms normaal kost zo'n abo 22,50.
En dat mobieltje van SE kun je bijna alles mee camera, mp3, java en syncen met pc via infrarood.
Paar nadelen mist bluetooth, geen fm radio, beperkt geheugen van 12 mb en de tril functie gaat maar 3 tot 5 keer over dan is het stil..
Verder kun je met de software floAt's Mobile Agent 2 en Myphonexplorer veel leuke dingen doen.
Opzich vindt ik dit een super mooi telefoontje voor die prijs.
And this !! Is to go even further beyond!!!
NEC N343i - 13mm dikke telefoon
lock moet je er even af laten halen bij 1 of andere sim-lock boer
...less is more
Als je een beter toestel wilt voor <150 kan ik je de eerder genoemde nokia 6100 aanraden, maar als je bereid bent om €200 uit te geven zou ik zonder meer voor 212 een K750i halen bij BC
Dat abo hoef je niet te gebruiken, het is gewoon een erg goedkope prijs voor een K750i, dat ding kost los ruim 100E meer! pricewatch: Sony Ericsson K750iDe 6230i is vrij compleet, verkrijgbaar bij BC met Telfort 200 1 jr, je betaalt in totaal 212 euro.
De K750 idem dito, net als de E730.
[ Voor 7% gewijzigd door Rrob op 06-10-2005 16:35 ]
- zonder eisen en wensen wat betreft specs kan niemand je iets aanraden
- er zijn heel veel vergelijkings- en review sites, ook GoT biedt hierin een schat aan informatie
- toestelprijzen zijn vaak gebaseerd op abonnementen, wil je dat wel of niet?
Als je deze punten nou eens in overweging neemt, moet het toch niet lastig zijn om zelf een telefoon te kiezen? Anders ga je naar een willekeurige telefoonzaak, zegt dat je tussen de 150 en 200 euro wilt uitgeven en kom je thuis met de voorkeur van de verkoper. Met dit topic zal het eindresultaat niet anders zijn. Neem dan gewoon het eerste toestel dat je tegenkomt
Dit topic gaat dus dicht.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()