Wie o wie kan mij begeleiden in het vaste telefonie cq CPS oerwoud? Wederom dient zich een nieuwe CPS provider aan onder de naam TOUCAN (www.toucan.nl). Op zich bieden zij duidelijke pakketten aan die naar mijn mening zeer aantrekkelijk zijn. 1 simpel starttarief van 5 cent ongeacht waar je naartoe belt. Mobiel ongeacht de provider voor 19,95 euri cent. Aangezien ik regelmatig naar het buitenland bel, de UK en Amerika, hebben ze daar wel een aantrekkelijk tarief voor. Of heeft iemand daar een andere mening over en kan een verdwaalde thuisbeller weer de weg wijzen.
en nu hoop ik nog steeds of er iemand is die mij haarfijn kan uitleggen waarom ik niet morgen bij Toucan ga bellen.
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
http://www.1609bellen.nl/
US : vast 1 cpm, mobiel 3 cpm
UK : vast 3 cpm, mobiel rond de 20 cpm
oh ja.. en NL mobiel : 18 cpm
En 1649 voor de vaste nummers. Goedkoper kan (bijna) niet
US : vast 1 cpm, mobiel 3 cpm
UK : vast 3 cpm, mobiel rond de 20 cpm
oh ja.. en NL mobiel : 18 cpm
En 1649 voor de vaste nummers. Goedkoper kan (bijna) niet
Ze zijn inderdaad iets goedkoper alleen moet ik wel iedere keer dat voorkeuze nummer invoeren. En bij 1649 ben ik mobiel ook al duurder uit. Ik wil gewoon geen gezeur een met codes kastjes en andere poespas. kan dat ook?
Heb net even even gebeld en ik vind het nogal duur als je kijkt naar hun abonnementen. Gratis bellen naar vaste nummers en dan moet je als je daarvan wilt profiteren een abonnement aangaan met hun, met vaste kosten per maand. Oké je zit er weliswaar niet aan vast, maar je moet naast dat abonnement elke maand ook nog eens elke keer nog voor elk gesprek een starttarief betalen. Dan is 1649 echt wel het goedkoopste hoor!
[ Voor 13% gewijzigd door Le0032 op 29-09-2005 17:36 ]
dubbelpost
[ Voor 96% gewijzigd door Le0032 op 29-09-2005 17:35 ]
Maar 1649 is wel weer heel duur met mobiel bellen, tevens moet ik weer een code gaan invoeren voor ieder nieuw nummer dat ik will draaien. daar zit ik niet echt op te wachten.
neem anders ook een kijkje op www.telestunt.nl
je draait gewoon een 0900 nummer, dus ook geschikt als je kpn budget of kabeltelefonie hebt
/oeps, alleen buitenland
je draait gewoon een 0900 nummer, dus ook geschikt als je kpn budget of kabeltelefonie hebt
/oeps, alleen buitenland
[ Voor 9% gewijzigd door SYQ op 30-09-2005 12:17 ]
Ik denk dat je er niet onder uit kan steeds 1649 te typen.
Ten zij je een kastje koopt.
Maar een stickertje met 1649 op je telefoon is zo gemaakt
Voor mobiel bellen we trouwens met universal telecom www.uvtc.com
En die kan wel als automatishe CPS worden ingesteld.
Ten zij je een kastje koopt.
Maar een stickertje met 1649 op je telefoon is zo gemaakt
Voor mobiel bellen we trouwens met universal telecom www.uvtc.com
En die kan wel als automatishe CPS worden ingesteld.
[ Voor 31% gewijzigd door Henkie-Jan op 30-09-2005 13:37 ]
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Hebben zij geen capaciteitsproblemen dan? Iedere keer dat ik mij probeer aan te melden, krijg ik deze melding.Henkie-Jan schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:19:
www.bel1649.nl is wel een stuk goedkoper.
Binnen Nederland dan
Ik denk dat 1649 behoorlijke klanten-toestroom heeft gehad, ze zijn lange tijd verreweg de goedkoopste voor mij geweest (zijn het nog steeds). Ze bestaan al een klein jaar gok ik zo.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pagina: 1