Goedendag,
Ik ben in het bezit van het volgende systeem:
Pentium 4 640
Asus P5ND2 SLI deluxe
512Mb PC6400 DDR2
XFX GeForce 6800 PCI-e 256Mb
Deskstar 80GB
Win XP Pro SP-2
Sinds een paar dagen had ik last van stotteringen in UT 2003, Secret Weapons over Normandy en ook 3dMark03 wilde niet normaal draaien.
Alles was op stock spanning en snelheid.
Ik dacht dat ik met systeemherstel eventueel iets zou kunnen oplossen, maar het resultaat was dat het systeem niet meer bootte. Er kwam een melding dat een opstartbestand ontbrak.
Vervolgens wilde ik dan maar na wat vruchteloze pogingen om het te repareren, WinXP maar opnieuw installeren.
Dat lukt dus totaal niet meer.
Het eerste deel lukt, maar als het systeem dan re-boot, komt er of weer die melding dat er een startbestand ontbreekt, of wordt er tijdens het installeren aangegeven dat ie de driver door de floppydrive en CDROM niet kan installeren.
Ik heb ook XP 64Bit en die geeft dezelfde problemen.
Ik heb geen idee wat er nu weer aan de hand is, kan de SATA-drive defect zijn?
Iemand enig idee?
Ik ben in het bezit van het volgende systeem:
Pentium 4 640
Asus P5ND2 SLI deluxe
512Mb PC6400 DDR2
XFX GeForce 6800 PCI-e 256Mb
Deskstar 80GB
Win XP Pro SP-2
Sinds een paar dagen had ik last van stotteringen in UT 2003, Secret Weapons over Normandy en ook 3dMark03 wilde niet normaal draaien.
Alles was op stock spanning en snelheid.
Ik dacht dat ik met systeemherstel eventueel iets zou kunnen oplossen, maar het resultaat was dat het systeem niet meer bootte. Er kwam een melding dat een opstartbestand ontbrak.
Vervolgens wilde ik dan maar na wat vruchteloze pogingen om het te repareren, WinXP maar opnieuw installeren.
Dat lukt dus totaal niet meer.
Het eerste deel lukt, maar als het systeem dan re-boot, komt er of weer die melding dat er een startbestand ontbreekt, of wordt er tijdens het installeren aangegeven dat ie de driver door de floppydrive en CDROM niet kan installeren.
Ik heb ook XP 64Bit en die geeft dezelfde problemen.
Ik heb geen idee wat er nu weer aan de hand is, kan de SATA-drive defect zijn?
Iemand enig idee?