Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Das tenminste duidelijk 
Thx!
Thx!
Hey, er moet toch iemand zijn die hier over kan adviseren of niet?!?!
Komop stelletje tweakers, leef je eens uit op deze topic
Komop stelletje tweakers, leef je eens uit op deze topic
ik heb je vraag een paar keer gelezen maar het is me niet helemaal duidelijk 
wat ik er uit kan opmaken: hij heeft een TNT2 en kan van jou een geforce1 ddr overkopen. En jouw vraag is of dat verstandig is?
Maar wat heeft die geforce 2mx dr nou mee te maken??
die geforce ddr is iig veel sneller dan die tnt2, die moet ie dan maar nemen...
wat ik er uit kan opmaken: hij heeft een TNT2 en kan van jou een geforce1 ddr overkopen. En jouw vraag is of dat verstandig is?
Maar wat heeft die geforce 2mx dr nou mee te maken??
die geforce ddr is iig veel sneller dan die tnt2, die moet ie dan maar nemen...
En wat heeft die gast er voor over, een GF2 is natuurlijk ook sneller en een ATI Radeon is mooier en sneller en ook een V5500 is sneller en heeft goede FSAA.
Dus doe maar een Radeon 32mb DDR, snel en een erg mooi beeld.
Dus doe maar een Radeon 32mb DDR, snel en een erg mooi beeld.
Als je naar de prijs kijkt, kan ie een MX kopen of mijn DDR, nu is dus de vraag, welke kan ie beter kopen? In mijn pc is die DDR veel sneller, maar zal dat bij hem ook zo zijn. Geld voor een Radeon of een GF2 is er dus niet. Ik heb em verteld dat die DDR dus een stuk rapper is, maar misschien in zijn iets langzamere pc niet ofzo.. Wil namelijk wel een beetje eerlijke conclusie trekken 
En die Radeon, hoeveel 3dmarks haal je daarmee, met je systeem (wat zit er in?).
Ik haal momenteel op 866Mhz met die GF1 DDR een mooie scoe van 5300 3Dmarks, als ik em een klein beetje extra oc, dan trekt ie tot 6000+, maar dat doe ik eigenlijk nooit.
Ben opzoek naar een niet zo duur, iets sneller kaartje, maar dan met TVout, verder heb ik geen reden om deze weg te doen
En die Radeon, hoeveel 3dmarks haal je daarmee, met je systeem (wat zit er in?).
Ik haal momenteel op 866Mhz met die GF1 DDR een mooie scoe van 5300 3Dmarks, als ik em een klein beetje extra oc, dan trekt ie tot 6000+, maar dat doe ik eigenlijk nooit.
Ben opzoek naar een niet zo duur, iets sneller kaartje, maar dan met TVout, verder heb ik geen reden om deze weg te doen
3dmarks is geen maatstaf, ik haal iets van 4600 op 16 bits en 4300 op 32bit (1024*768) maar als je geilt op 3dmark scores kun je inderdaad beter een Geforce nemen
geil ik niet op.. was alleen benieuwd..
je celly knijpt het wel af hoor, want met mijn celly haalde ik ook zo'n score.. met me p3 ging ie met 800-1200 3dmarks omhoog..
maar snap je nu mijn vraag?
je celly knijpt het wel af hoor, want met mijn celly haalde ik ook zo'n score.. met me p3 ging ie met 800-1200 3dmarks omhoog..
maar snap je nu mijn vraag?
Tja, budget he, maar voor het geld van een P3 zou ik liever een Duron + mobo kopen.
Trouwens de radeon haalt over het algemeen niet zulke hoge scores in 3dmark.
Ehh, welke vraag?
Trouwens de radeon haalt over het algemeen niet zulke hoge scores in 3dmark.
Ehh, welke vraag?
Tjah.. achjah, mijn mobo was cheap en snel (ABIT BF6@133fsb) en die proc was ook niet duur.. de nieuwprijs daarvan kan ik een duron 600 kopen met het meest schrale bord voor Socket A.. dus dat maakt niet veel uit dan denk ik.
Mijn vraag: GF1DDR of MX? Wat kan hij beter doen? Weet dat andere kaarten dan Nvidia het niet goed doen in 3dmarks.. en dat boeit ook niet. Maar jah, Radeon lijkt me aardig, alleen moeten de drivers enzo wel in orde zijn. Wat koste jou Radeon?
Mijn vraag: GF1DDR of MX? Wat kan hij beter doen? Weet dat andere kaarten dan Nvidia het niet goed doen in 3dmarks.. en dat boeit ook niet. Maar jah, Radeon lijkt me aardig, alleen moeten de drivers enzo wel in orde zijn. Wat koste jou Radeon?
Mijn Radeon was 350,- gld overgekocht van edward welke hem van Twister had (bekende mensen uit de Radeon Topic)
in vraag en aanbod stond laatst iemand die Radeons 32mb DDR verkocht voor 425,- ofzo
Dat zoeken we op. Fock, die is dus weg
Nu over de keus tussen een mx en een Geforce.
helaas weet ik hier niet echt veel van, qua snelheid is geloof ik de GF iets sneller maar de MX is nieuwer en heeft dus wat meer ontwikkeling gehad, en de GF trekt veel stroom en levert veel problemen op sommige moederborden, welke allemaal weet ik echt niet meer.
Drivers voor de Radeon zijn best okay, er zijn net weer nieuwe drivers en er zijn natuurlijk wel wat problemen maar over het algemeen weinig.
in vraag en aanbod stond laatst iemand die Radeons 32mb DDR verkocht voor 425,- ofzo
Dat zoeken we op. Fock, die is dus weg
Nu over de keus tussen een mx en een Geforce.
helaas weet ik hier niet echt veel van, qua snelheid is geloof ik de GF iets sneller maar de MX is nieuwer en heeft dus wat meer ontwikkeling gehad, en de GF trekt veel stroom en levert veel problemen op sommige moederborden, welke allemaal weet ik echt niet meer.
Drivers voor de Radeon zijn best okay, er zijn net weer nieuwe drivers en er zijn natuurlijk wel wat problemen maar over het algemeen weinig.
Ahha.. 350,- is zeker niet veel geld...
Je ziet ze niet zo vaak, zal wel omdat ze nog niet zo oud zijn. Die GF trekt opzich niet zo veel stroom, heb er op mijn overvolle BX bordje geen last van, maar heb wel 300Watt voeding, omdat er anders geen 2 bankjes mem in konden..
Nou jah, Joris, als je dit leest, kijk maar wat je doet, het blijft lastig denk ik
Je ziet ze niet zo vaak, zal wel omdat ze nog niet zo oud zijn. Die GF trekt opzich niet zo veel stroom, heb er op mijn overvolle BX bordje geen last van, maar heb wel 300Watt voeding, omdat er anders geen 2 bankjes mem in konden..
Nou jah, Joris, als je dit leest, kijk maar wat je doet, het blijft lastig denk ik
Hey peepel!
Thankz voor de replies allemaal
Ik ben al op zoek naar een goedkope Radeon, maar ik denk niet dat die er voor onder de 400 zijn
zoniet dan koop ik de DDR van Nigel(als hij nog beschikbaar is)
L8Rz
Joris
Thankz voor de replies allemaal
Ik ben al op zoek naar een goedkope Radeon, maar ik denk niet dat die er voor onder de 400 zijn
zoniet dan koop ik de DDR van Nigel(als hij nog beschikbaar is)
L8Rz
Joris
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Pagina: 1