Toon posts:

MSXML3.dll fout in Visual Studio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

heb gisteren de visual studio 2003 geinstalleerd , na alle cd'roms geinstalleerd te hebben, opende ik het programma.

Waarna ik de fout kreeg Visual Studio .NET is unable to load beause the file MSXML3.DLL cannot be loaded.

Heb dan maar het hele boeltje uninstalled en eens opnieuw geinstalleerd , krijg ik nu weer dezelfde fout.

Heb dan andere forums zitten afzoeken of er iemand anders ook die fout had gekregen, er zijn er dus nog, hun oplossingen waren : windows scrip 5.6 installeren ,sp4 herinstalleren . Op de site van microsoft krijg ik al helemaal geen hulp =s

dit werkt dus ook niet.

Heeft iemand ook dit probleem? of kan iemand me helpen?

grtz Osorkon

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Dit heeft niet echt veel te maken met P&W, meer met Software Algemeen. Hier kan je die dll downloaden (tweede hit) en die moet dan waarschijnlijk (volgens de eerste hit) in %WINDIR%\system32 komen. Had je dat zelf al gevonden?

Lees voor de gein ook *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! *** en Algemene gedragsregels (Netiquette) door, want wat je ons vertelt over je probleem is nou niet echt genoeg voor ons om behulpzaam te zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door the_shadow op 28-09-2005 22:58 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
ben zover ook geraakt maar helpt niet =s

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

software vragen horen dus in Software Algemeen, zoals the_shadow al zei :)

PW -> SA

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.