Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL] 'Toon laatste berichten?' gebruikt verkeerde pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Recept: 'Toon laatste berichten?' aan.
Als je nu op pagina X zit, verschijnen de posts van pagina X onderin het post reply scherm, ideaal.
Als je echter op een url als list_message/Y#Y zit (een link naar 1 specifieke post dus), krijg je als je naar post reply gaat posts van pagina 1 te zien onderin (ook als Y#Y niet op pagina 1 stond dus). Ik navigeer blijk veel via list_message/... want ik heb hier vaak last van. Elke keer de goede pagina uit de dropdown selecteren is best irritant.

Topics [rml][ TPL / Feat] Tonen laatste pagina bij insert_message[/rml] en [rml][ bug] topic-offset topic-reply niet goed bij list_message[/rml] zijn min of meer gerelateerd aan het probleem, dus ben benieuwd hoe het er mee staat. :)

{signature}

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als ik naar dit bericht ga; en ik klik daar op quote; dan zie ik onder het quote-scherm pagina 2 staan. Dat klopt toch? Werkt dat bij jou anders; of vindt je deze werkwijze incorrect?

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 02-10-2005 21:28 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat klopt, met quote werkt het ook. Maar volg nu eens de zelfde URL en klik op de 'post reply' knop. :) Onder die knop hangt een link eindigend op //$pagina_nummer, maar dat is altijd //0 bij een list_message pagina.

Op zich navigeer ik idd wel vreemd. Als ik meer wil quoten doe ik eerst post reply en dan de quotes uitzoeken ipv alvast eentje gaan quoten en dan de rest. :+

[ Voor 74% gewijzigd door Voutloos op 02-10-2005 23:03 ]

{signature}

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ah; dan begrijp ik wat er misgaat. Ik gok dat crisp dit kan fixen in de templates :) Ik maak van de '[BUG]' dan ook even '[TPL]' :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Geen tpl-bug; {topic_insertmessagelink} wordt bij een list_message actie in 1.9.3 gewoon niet goed gevuld.
Ik heb net even gekeken in 1.9.4 en daar lijkt het gefixed te zijn :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.