Toon posts:

problemen draadloos toetsenbord CANYON

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

kan iemand mij helpen, ik heb een draadloos toestenbord en muis van Canyon, daar zitten 2 PS2 stekker op de zender.
Ik heb hier 2 PS2 -> USB adapters liggen en erop gemonteerd. Maar ik kan er niet mee werken want hij herkent blijkbaar die adapters niet.

Kan iemand helpen.

Alvast bedankt.

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:21
Probeer ze eens voor de gein in de p/s2 poorten te duwen. Kijken wat er dan gebeurt. Wat heb je verder zelf al geprobeert. Het is op GoT de bedoeling dat je zelf ook wat 'vooronderzoek' doet en niet zomaar je vraag hier dumpt. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door -ErikE- op 28-09-2005 20:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
dan werken ze,

maar op mijn laptop heb ik geen PS2 stekkers, enkel USB vandaar dat ik adapters had gekocht

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:21
je wil dus die ontvanger aansluiten op 2 afzonderlijke USB poorten. Dat gaat je nooit lukken. Wat je kan proberen is om een USB apparaatje te vinden/maken die twee p/s2 stekkers combineert. Mijn logitech cradle heeft namelijk 1 usb poort stekker en een losse p/s2 muis stekker. Als je dus USB wil gebruiken duw je 1 stekker in de USB, wil je p/s2 dan duw je die muis stekker in de muis poort en doe je zo`n USB-> P/S2 stekker op de usb plug welke je vervolgens in je tb poort stopt.

Even opsommend. Tenzij je dus een apparaat vindt dat 2 p/s2 poorten combineert op 1 usb poort is het een no-go.

Verwijderd

Topicstarter
Dus dit betekend dat ik hier mee niks kan doen en bij gevolg dus ook dit toetsenbord niet kan gebruiken voor mijn laptop?

Verwijderd

Topicstarter
HELP !!!!!!!!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:59
Afbeeldingslocatie: http://www.jdr.com/images/products/U/USB-PS2.jpg

Dat zou moeten werken. Kosten: zo'n 4-6 eur @ Ebay.
Pagina: 1