Toon posts:

[XP] Windows Crashed -> Norton Ghost Backup*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey, jammer genoeg is op mijn spelcomputer windows gecrashed. Ik heb al wat rondgekeken en er staat dat je de windows cd erin moet duwen en dan op repareren drukken. Helaas heeft mijn vader die mee en hij is 10dagen naar amerika toe.

Gelukkig hebben we wel een windows backup gemaakt, via norton ghost. Nu is het probleem dat ik helemaal niet in windows kan maar een blauw scherm heb met deze foutcode:

***STOP: 0x000000ED ( 0x81778D98, 0xC0000032, 0x00000000, 0x00000000 )

Nu wil ik weten hoe je een backup kunt maken met Norton Ghost met dit grote probleem..

MvG Xquzive

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Via Google kom je genoeg tegen. En Norton Ghost draait nog altijd in een DOS-omgeving :)

[ Voor 26% gewijzigd door Rone op 28-09-2005 20:35 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 07:05
Je hebt toch een back-up? Dan kan je die terugzetten. Met bijv. de Ghost CD (vaak is die bootable.)

Edit:
Waarschijnlijk heb je hier wel wat aan ;)
Kan je wel in Veilige Modus starten?

[ Voor 50% gewijzigd door TheovdS op 28-09-2005 20:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kom a.u.b niet met google want daar heb ik al goed op gekeken.

Ik heb niet zoveel verstand van Norton Ghost maar ik weet wel dat de back-up op een harde schijf staat én ik heb hier een floppy liggen met norton ghost boat disc liggen.

Maar als ik een floppy bij het starten erinstop dan gebeurt er al helemaal niks op de computer.

EDIT: Nee hij doet het ook niet op veilige modus

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 20:38 ]

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 07:05
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:37:

Ik heb niet zoveel verstand van Norton Ghost maar ik weet wel dat de back-up op een harde schijf staat én ik heb hier een floppy liggen met norton ghost boat disc liggen.

Maar als ik een floppy bij het starten erinstop dan gebeurt er al helemaal niks op de computer.

EDIT: Nee hij doet het ook niet op veilige modus
Je moet dan wel in je BIOS instellen dat hij van die flop op moet starten.

Heb je misschien wat specs O-)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:37:
Kom alsjeblieft wél met Google in je startpost, zodat wij je geen overbodige tips geven.
Dit scheelt een hoop tijd en moeite.

Maar goed, als je de Google-fase al gehad hebt moet je deze pagina zijn tegengekomen:
If the second parameter (0x bbbbbbbb) of the Stop error is 0xC0000032, then the file system is damaged.
Je zult toch even moeten wachten tot je weer toegang hebt tot de CD, of er één lenen van iemand, waarna je chkdsk kunt runnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 28-09-2005 20:44 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Proc: AMD Duron 1400Ghz
Vid-kaart: GeForce 440MX AGP8X

rest kan ik zo niet uit mijn hoofd vertellen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoals je kan vinden als je op Google op je BSOD code zoekt is er een probleem met je bootvolume - een corrupte partitietabel, kapotte harddisk, slecht geheugen, slechte Ghost image of wat dan ook kan hiervan de oorzaak zijn.

Zonder XP CD en zonder goede backup krijg je dit verder niet in orde ben ik bang :)
Pagina: 1