Toon posts:

IE6 Automatisch Uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik met HTML een website maak en een hyperlink naar C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\Winword.exe laat verwijzen, krijg ik automatisch dat scherm over beveiligingswaarschuwing.
Is het mogelijk om die melding te omzeilen en gelijk uit te laten voeren?

Zoja...
Hoe..!? :)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:36

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

helaas, dit is een feature van ServicePack 2. En het zou erg 'leuk' zijn als je die kon omzeilen..... :).
Misschien moet je eens kijken naar PHP bijv. met de functie: exec()

[ Voor 30% gewijzigd door AW_Bos op 28-09-2005 20:03 ]

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Verwijderd

Kijk eens of je hier wat aan hebt:
http://windowsxp.mvps.org/ie/elevlocalfile.htm

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
AW_Bos schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:03:
helaas, dit is een feature van ServicePack 2. En het zou erg 'leuk' zijn als je die kon omzeilen..... :).
Misschien moet je eens kijken naar PHP bijv. met de functie: exec()
PHP wordt op de server uitgevoerd he.. Niet op de client... Dus als 100 mensen jouw pagina bekijken en een paar keer refreshen ("Hey, het werkt niet, een keer F5 rammen dan maar") heb jij fijn 200 keer Word openstaan. :) Zal je server niet fijn vinden. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tanuki op 28-09-2005 21:23 . Reden: PHP wordt op de server uitgevoerd... :O ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas nog geen oplossing gevonden...

Ik dacht het op te lossen door met een batch bestand te werken.
Maar ook die wordt geblockt..

Verwijderd

En je hebt de link die ik eerder gepost hebt al bekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Excuse Moi voor het late antwoord...

Uhmmm...
JA! ;)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11

r0b

Dit probleem had ik laatst nog bij de hand, heb toen een simpel VB programma'tje gemaakt om dit op te lossen, weet zo alleen niet meer hoe ik het via de browser opgelost heb.
Zal zometeen eens in mijn logs duiken en zien of ik de oplossing weer terug kan vinden. :)

edit:
Mijn probleem was iets anders tho, er moest een shutdown command gegeven kunnen worden via een Active Desktop URL. Aangezien 'shutdown' niet werkte, en het liever ook beter beheersbaar was dan dat, heb ik een shutdown exe gemaakt, en deze via ActiveX aan laten roepen, en - als ik het mij goed herinner - kreeg ik (met default IE6) settings geen warnings.
Zal desalniettemin de betreffende code even opzoeken nogmaals kijken of deze ook geschikt is voor jouw situatie.

[ Voor 52% gewijzigd door r0b op 30-09-2005 19:51 ]

Pagina: 1