Ik zit bij @ home en gebruik hun webspace erg veel. Voor mijn schooldocumenten, foto's, en
files die ik met vrienden wil delen. Maar ik vond de 50 mb te weinig en heb gekozen om een
acount te nemen bij www.b-one.net.
Als ik nu files upload op de webspace (via explorer - netwerklocaties) dan krijg ik als ik mijn
site open in IE niet zo'n overzicht te zien als er bij @ home was. Het oploaden gaat trouwens
wel naar ftp..nl en ik wil die files zo krijgen als het bij members.home.nl/ was.
Ondertussen had ik een topic geopend maar deze is al gesloten omdat het een script request was.
link: Webspace toegankelijk voor anderen
Ik moet zeggen dat ik over dit (meer voorkomend) probleem graag iets terug kan vinden in de FAQ.
Maar nadat ik hier wat scripts geprobeerd had kwam ik langzamerhand wat verder.
En ik heb op Hotscripts.com een mooi script gevonden genaamd : Quasars Storage - The Filemanager. Een erg mooi systeem moet ik zeggen, kijk gerust wat rond, maar ga niet kloten
omdat alles nog (tijdelijk) op 777 staat. (alle rechten).
edit: niet echt nodig dit..
Maar oke, dit is nog steeds niet helemaal wat ik zoek!! Ik zoek zoiets als dit, maar mis nog een paar opties. Wat ik erin wil hebben is het volgende:
- leuk uiterlijk en makkelijk om mee te werken (niet te moeilijk te instaleren)
- de normale rename, nieuwe map, delete enzo functies
- mogelijk om up te loaden
Dit is allemaal al aanwezig, maar ik mis het volgende:
- password op verschillende mappen te zetten
- makkelijk files toevoegen via netwerkmap via verkenner !!! (voor schoolbestanden)
nu kan alleen per bestand geuploard worden, doe ik meerdere bestanden in de goede map
zetten met explorer (webmap) dan herkent het script ze niet
- op deze manier wil ik ook een synchronisatie programma laten lopen die dan elke nacht
mijn webspace synchroniseerd met met map schooldocumenten
Hopenlijk is dat allemaal mogelijk, ik heb nog wel een script op het oog genaamt:
Invision Power File Manager maar deze is niet meer te downloaden (mee gestopt ofzo
)
Kan iemand me dus helpen aan een goed script met deze functionalitiet ?
Ik weet dat dit eigelijk ook een script request is, maar ik heb al zo veel lopen zoeken de laatste
dagen en ik heb nog steeds geen goed prog/script gevonden en ik denk dat er meerdere mensen
op zoek hierna zijn, dat ik hoop dat dit topic open mag blijven. En de conclusie hiervan in de FAQ
kan komen voor in de toekomst
files die ik met vrienden wil delen. Maar ik vond de 50 mb te weinig en heb gekozen om een
acount te nemen bij www.b-one.net.
Als ik nu files upload op de webspace (via explorer - netwerklocaties) dan krijg ik als ik mijn
site open in IE niet zo'n overzicht te zien als er bij @ home was. Het oploaden gaat trouwens
wel naar ftp.
Ondertussen had ik een topic geopend maar deze is al gesloten omdat het een script request was.
link: Webspace toegankelijk voor anderen
Ik moet zeggen dat ik over dit (meer voorkomend) probleem graag iets terug kan vinden in de FAQ.
Maar nadat ik hier wat scripts geprobeerd had kwam ik langzamerhand wat verder.
En ik heb op Hotscripts.com een mooi script gevonden genaamd : Quasars Storage - The Filemanager. Een erg mooi systeem moet ik zeggen, kijk gerust wat rond, maar ga niet kloten
omdat alles nog (tijdelijk) op 777 staat. (alle rechten).
edit: niet echt nodig dit..
Maar oke, dit is nog steeds niet helemaal wat ik zoek!! Ik zoek zoiets als dit, maar mis nog een paar opties. Wat ik erin wil hebben is het volgende:
- leuk uiterlijk en makkelijk om mee te werken (niet te moeilijk te instaleren)
- de normale rename, nieuwe map, delete enzo functies
- mogelijk om up te loaden
Dit is allemaal al aanwezig, maar ik mis het volgende:
- password op verschillende mappen te zetten
- makkelijk files toevoegen via netwerkmap via verkenner !!! (voor schoolbestanden)
nu kan alleen per bestand geuploard worden, doe ik meerdere bestanden in de goede map
zetten met explorer (webmap) dan herkent het script ze niet
- op deze manier wil ik ook een synchronisatie programma laten lopen die dan elke nacht
mijn webspace synchroniseerd met met map schooldocumenten
Hopenlijk is dat allemaal mogelijk, ik heb nog wel een script op het oog genaamt:
Invision Power File Manager maar deze is niet meer te downloaden (mee gestopt ofzo
Kan iemand me dus helpen aan een goed script met deze functionalitiet ?
Ik weet dat dit eigelijk ook een script request is, maar ik heb al zo veel lopen zoeken de laatste
dagen en ik heb nog steeds geen goed prog/script gevonden en ik denk dat er meerdere mensen
op zoek hierna zijn, dat ik hoop dat dit topic open mag blijven. En de conclusie hiervan in de FAQ
kan komen voor in de toekomst
[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 28-09-2005 20:13 ]