Toon posts:

[xfx personal cinema tv card] MCE 2005 geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb na een hoop problemen met MCE 2005 eindelijk de juiste codec geladen voor mijn nVidia WDM TV Tuner, maar ik krijg geen beeld. Wel ben ik nu van de melding "geen juiste codec/codering gevonden" bij het proberen te kijken van "live TV" Het beeld blijft gewoon zwart. Ik heb al iets van 6 verschillende drivers en oa ACE codec pack geladen, 3 keer MCE 2005 opnieuw geinstalleerd, maar helaas... het mag niet baten.

Ik krijg bij 2 stuurprogramma's in apparaatbeheer de melding: apparaat start niet (code 10)

laat 1 hiervan nu net de tv tuner zijn.

Daar lijkt het probleem dus in te zitten, maar zoals ik al zei: ik had alle drivers die ik kon vinden geinstalleerd en nieuwe codecs, maar geen resultaat. De kaart zou wel met MCE 2005 moeten werken trouwens. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Topicstarter
niemand enig idee?

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:31
Gebruik je de Nvidia codec of die van powerdvd. Die van nvidia werkt het beste namelijk.

Je hebt wel veel mce problemen

[ Voor 22% gewijzigd door leonbong op 30-09-2005 12:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja eb 2 kaarten geprobeerd, zoals je al merkte. die pinnalce heb ik een beetje opgegeven, maar die xfx moet wel kunnen werken. Ik heb de nvidia en de powerdvd codecs gebruikt.