Waarom vraag je dat niet in het FIFA 2005 topic in SGD? 
Volgens mij moet je trouwens poorten openzetten voor FIFA 2005, en kun je anders niet gewoon met het ip adres in het netwerk connecten?
Overigens zou je wel wat meer informatie mogen geven, zo valt er natuurlijk weinig over te zeggen, wat heb je zelf al geprobeerd, en wat werkt er precies niet?
Volgens mij moet je trouwens poorten openzetten voor FIFA 2005, en kun je anders niet gewoon met het ip adres in het netwerk connecten?
Overigens zou je wel wat meer informatie mogen geven, zo valt er natuurlijk weinig over te zeggen, wat heb je zelf al geprobeerd, en wat werkt er precies niet?
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 28-09-2005 19:18 ]
Dit ga je niet menen!
Misschien verstandig dat je je eerst eens gaat verdiepen in de wereld van netwerken?
Dit hoort iig niet thuis in PNS.
Misschien verstandig dat je je eerst eens gaat verdiepen in de wereld van netwerken?
Dit hoort iig niet thuis in PNS.
1. Naar de winkel gaan.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:43:
heeft iemand enig idee hoe ik fifa 2005 via mijn netwerrk kan spelen?
2. Product aanschaffen, 1 licentie per machine.
3. Installeren op iedere machine.
4. Computers op het netwerk aansluitingen, let op wel een goede switch nodig. Voor optimalie performance en minimale lag, adviseer ik je deze, maar als je butget iets te klein is dan moet deze ook wel voldoen.
Maar effe serieus, WTF moet dit in PNS?
Rolfie schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:40:
[...]
1. Naar de winkel gaan.
2. Product aanschaffen, 1 licentie per machine.
3. Installeren op iedere machine.
4. Computers op het netwerk aansluitingen, let op wel een goede switch nodig. Voor optimalie performance en minimale lag, adviseer ik je deze, maar als je butget iets te klein is dan moet deze ook wel voldoen.
Maar effe serieus, WTF moet dit in PNS?
Welkom @ GoT dutcharmy
Neem voor de verandering nog even snel de FaQ door van GoT en zeker de FaQ/inleiding van een subfora waar je een vraag/topic post.
1) Je geeft zo bar weinig informatie, dat we naar de waarzegster op de hoek moeten lopen om te vragen wat er bij jouw misschien aan de hand kan zijn.
2) Je omschrijft voor de rest ook helemaal niets
3) Google even voor je iets post
4) Meld alles wat je hebt geprobeerd en plaats je Topic wat zorgvuldiger in de toekomst
Succes en GoT'se
Tja .. euh ... zie alle opmerkingen ? 
Je zit hier in het subforum Professional Networking & Servers daar heeft het starten van een spelletje dus nietx mee te maken.
Verder verwachten we hier enige inzet, en dus niet een 1 regelig iets zoals je dat naar een helpdesk zou sturen.
Ik stel voor dat je deze eerst even op je gemak leest : Algemene gedragsregels (Netiquette)
Je zit hier in het subforum Professional Networking & Servers daar heeft het starten van een spelletje dus nietx mee te maken.
Verder verwachten we hier enige inzet, en dus niet een 1 regelig iets zoals je dat naar een helpdesk zou sturen.
Ik stel voor dat je deze eerst even op je gemak leest : Algemene gedragsregels (Netiquette)
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()