Toon posts:

Zyxel 2602H DMZ

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik zit dus met een probleem ik kan op mijn nieuwe Zyxel 2602H helemaal geen dmz instellen, ik heb al de firmware geupdate,maar nog steeds nergens iets van default server of dmz vinden.

Weet iemand m ishcien een manier omdat als nog te kunnen doen, want zo kan ik geen ipv6 meer gebruiken etc omdat NAT alleen maar TCP en UDP kan mappen. plus ik wil het voor wat andere dingen hebben.

Op de site staat niets en met tiscali support bellen had ook geen zin, mijn oma weet nog meer.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Je hebt twee plaatsen waar je ea moet instellen. Als je firewall uitschakeld heb je daar geen last meer van.

In menu bij NAT staat achter "sua-only" een linkje met edit. Klik daar op en forward gewoon alle poorten. In de nieuwste versie van de firmware (die voor Tiscali klanten al beschikbaar is als versie MS5 voor de 61 en straks MU4 voor de 63) kan je ook de bovenste kiezen 'all ports'.

[ Voor 29% gewijzigd door bjck op 28-09-2005 18:35 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
5 minuten na dit topic heb je deze geopend.
Je hebt een goede kans dat bjck's oplossing hetzelfde voor je doet, maar DMZ zul je niet vinden.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
r00n schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:36:
5 minuten na dit topic heb je deze geopend.
Je hebt een goede kans dat bjck's oplossing hetzelfde voor je doet, maar DMZ zul je niet vinden.
Die heb ik maar gesloten. Beetje zoeken is ook wat inderdaad eigenlijk ipv gewoon vragen op GoT.

Ik sluit deze ook. 't Is immers geen vraagbaak ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.