[XP] Mijn Documenten verdwenen bij verplaatsing

Pagina: 1
Acties:

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Via het programma 'Win XP Manager' zat ik de map Mijn documenten te verplaatsen van C: naar D: toen dacht ik..."shit" hier moet het niet heen en drukte op annuleren, sinddien zijn ALLE documenten gewoon WEG. Als ik op de bestandsnaam van een doc. de comp. door zoek word er niks gevonden...maar ik heb het vermoeden dat ze nog wel ergens rond zwerven maar hoe krijg ik het weer te voorschijn, of zijn ze echt weg :?

Systeemherstel werkt in ieder geval NIET.

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Prullenbak?

Maja. dan zouden daar wel bestanden gevonden moeten worden.

Hoe heb je alles gekopieerd? Gewoon met windows verkenner? Zo ja, dan vind ik het vreemd als het opeens weg kan zijn.

Systeem herstel staat dus uit? Of werkt die gewoon niet?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

AMDathlonxp schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:15:
Systeem herstel staat dus uit? Of werkt die gewoon niet?
System restore bemoeit zich niet met je persoonlijke data (je Documenten map).

Datarecovery tools gebruiken dan maar?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

OM FAQ / Beleid

misschien nog niet nodig, maar kan handig zijn...

Deliriant isti Romani.

• Saturnus
  • Niet online
Ik ben nu op school maar als ik thuis (16:00) ben ga ik er weer mee bezig, maar het ging precies zo:
Ik start Win XP Manager, ga naar Security en dan naar Files (ofzo) ik geloof het laatste tabblad, en daar kan je de systeem mappen van je xp account verplaatsen...Ik had al wat geprobeerd om start menu naar een andere schijf te doen maar toen pakte hij het start menu niet meer op...ik was met mijn documenten bezig...maar dacht ONEE ik hoef het niet te verplaatsen het staat al op de goede schijf (ik had dat al maanden eerder verplaatst via de verkenner maar dat is goed gegaan) dus klik ik op annuleren...ik kijk in mijn documenten en ALLE bestanden waren weg...vreemd genoeg de mappen en submappen niet...die bestonden nog wel...???...ik heb toen een programma gevonden om bestanden op te zoeken die wel op de schijf staan maar XP niet herkent (of ' indexeerd' ) daar kon ik die (belangrijke) documenten ook niet mee terug vinden...en in de prullebak zat het ook niet...het zou erg raar zijn al een programma iets via de prullebak verplaatst. Maar het staat nergens op de schijf...ik heb gezocht naar afbeeldingen (waarvan er zo'n 300 in Mijn documenten stonden) maar niks gevonden...

Thuis probeer ik de link van Saryon nog......maar ik begrijp gewoon niet hoe het kan :? :? :?

• Saturnus
  • Niet online
Ok...het beloofd beter te worden: Met File Scavenger heb ik al een enkele (zeer weinig) docs terug kunnen halen. Met GetDataBack for NTFS heb ik zo'n beetje alles in beeld alleen moet ik betalen als ik mijn docs terug wil...ik probeer morgen nog een paar andere programma's en zal dat hier 'reporten' als het lukt en anders word het even edonkey search :P

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

File Recovery - Version 4.0

Dit programma werkt echt geweldig. Haalde de volledige inhoud van m'n USB stick af.
Oja je moet wel ff doorhebben hoe het werkt. Besturing beetje vaag ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Glashelder op 29-09-2005 22:09 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Saturnus
  • Niet online
Glashelder schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:08:
File Recovery - Version 4.0

Dit programma werkt echt geweldig. Haalde de volledige inhoud van m'n USB stick af.
Oja je moet wel ff doorhebben hoe het werkt. Besturing beetje vaag ;)
Ik kon er niks uit opmaken...een hele lijst waar ik uit moet kiezen...er missen ook nog een boel docs...die GetDataBack deed het erg goed...maar als ik mijn docs echt terug wil moet ik betalen...en dat doe ik niet voor één keer...en op eDonkey zijn nergens werkende codes te vinden...ik denk dat ik alles voor goed kwijt ben...

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03 21:22

n00bs

Het is weer Zomer!

DJ Sebas>

Ahum die zijn er zeker wel te vinden inc. het hele prog.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ondertussen loopt je PC wel lekker die bestanden te overschrijven, dit doe je neem ik aan niet op een en dezelfde PC :? Dan geef ik je weinig kans dat je die bestanden ooit nog zelf terughaalt.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Saturnus
  • Niet online
Dat weet ik maar ik kan ook niet anders.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En dan te bedenken dat er een optie verplaatsen ongedaan maken is.

ARME AOW’er

• Saturnus
  • Niet online
Ik waardeer al die posts wel maar je moet er toch vanuit gaan dat ik wel een beetje verstand heb en 'verplaatsen ongedaan maken' heb ik dus ook al geprobeerd.
Ik doe een 'restart' op een nieuwe schijf: Hitachi Dekstar T7K250 (zonder Win XP Manager denk ik :P )
Pagina: 1