Ik ben nu op school maar als ik thuis (16:00) ben ga ik er weer mee bezig, maar het ging precies zo:
Ik start Win XP Manager, ga naar Security en dan naar Files (ofzo) ik geloof het laatste tabblad, en daar kan je de systeem mappen van je xp account verplaatsen...Ik had al wat geprobeerd om start menu naar een andere schijf te doen maar toen pakte hij het start menu niet meer op...ik was met mijn documenten bezig...maar dacht ONEE ik hoef het niet te verplaatsen het staat al op de goede schijf (ik had dat al maanden eerder verplaatst via de verkenner maar dat is goed gegaan) dus klik ik op annuleren...ik kijk in mijn documenten en ALLE bestanden waren weg...vreemd genoeg de mappen en submappen niet...die bestonden nog wel...???...ik heb toen een programma gevonden om bestanden op te zoeken die wel op de schijf staan maar XP niet herkent (of ' indexeerd' ) daar kon ik die (belangrijke) documenten ook niet mee terug vinden...en in de prullebak zat het ook niet...het zou erg raar zijn al een programma iets via de prullebak verplaatst. Maar het staat nergens op de schijf...ik heb gezocht naar afbeeldingen (waarvan er zo'n 300 in Mijn documenten stonden) maar niks gevonden...
Thuis probeer ik de link van Saryon nog......maar ik begrijp gewoon niet hoe het kan