Toon posts:

Inhoud schijf kopieeren

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

ik heb een nieuwe hardeschijf, 200 gb 8 MB Cache, ingebouwd. Nu is mijn oude 20 gb hardeschijf overbodig geworden en wil ik hem er graag uit hebben. Om nu helemaal windows enzo allemaal opnieuw te gaan installeren vind ik ook weer zo veel werk. Is het ook mogelijk, om alle inhoud van een schijf ( inclusief windows ) te kopieeren naar een andere schijf en dat het dan toch nog allemaal correct werkt? Ik heb gehoord dat de inhoud te kopieeren is met Parition Magic.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Met Norton Ghost of een vergelijkbare tool kan je disk-to-disk of partition-to-partition copy's uitvoeren.

Verwijderd

Topicstarter
Kan het ook met Partition Magic?

(Sorry dat ik in het verkeerde forum gepost heb, kom er nu pas achter.. :X )

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:48:
[...]

Zal windows dan nog goed draaien?
Als het goed merkt windows daar niks van.
Het kan zijn dat windows misschien nieuwe hardware vind, maar ik ga daar niet van uit.

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

[quote]ShellGhost schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:49:
[...]

Ja Windows zal goed blijven draaien omdat je enkel de harde schijf wisselt...wanneer je andere hardware zoals het mobo verwisselt dan is het aan te raden een nieuwe installatie te doen.

Oeps verkeerde persoon gequote :)

[ Voor 47% gewijzigd door NRGetic op 28-09-2005 16:53 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit hoort eigenlijk thuis in Opslagmedia & I/O Controllers, maar deze vraag is met een klein beetje moeite ook door jezelf te beantwoorden (je bent ongetwijfeld niet de eerste met dit probleem). Ga dus even op zoek :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.