Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help: welke HD mp3 speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, beetje standaard bericht, maar ik zoek een nieuwe HD speler... zie alleen door de bomen het bos niet meer, er is zo verschrikkelijk veel aanbod!

Ik zoek:

30 of 40 GB
Moet als externe HD functioneren, dus files er op zetten zonder extra software
Radio hoeft niet echt
Interne mic hoeft ook niet
Moet een input opname functie hebben
Afstandsbediening is leuk maar hoeft ook niet echt
Foto's er op bekijken is zeker een plus maar niet verplicht...
Prijs niet veel meer dan 400 euro

Iemand suggesties? iPod is erg mooi maar heeft volgens mij die software nodig, ik wil bij elk internet cafe mn files op kunnen daten. Ik had een iRiver ihp140, dus misschien de opvolger daarvan? Alleen vind ik het disign daarvan niet super en vraag ik me af of er niet een goed goedkoper alternatief is...
Verder ben ik nu door Azie aan het reizen, dus misschien dat 'lokale' merken hier goedkoper zijn? Ben benieuwd!!!
Marijn

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een beetje beter zoeken ;)
iRiver H340 voldoet bijvoorbeeld aan je eisen.

iRiver komt uit Korea geloof ik, dus het zou kunnen dat je em daar goedkoper kunt krijgen.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik zou 'm niet in Korea kopen aangezien je wanneer je terug komt daar belasting over moet betalen, soms ben je dan duurder uit dan wanneer je 'm hier koopt.
Bij komend nadeel is de garantie.
Wanneer hij kapot gaat kan het moeilijk worden om hier garantie te krijgen aangezien je 'm niet hier gekocht hebt.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Iaudio X5L heb je 30 gb voor 399 euro.
Speelt muziek, foto's en films af.

Geeft 'n bizar mooi geluid en zit ook radio in

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

ShellGhost schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:52:
Ik zou 'm niet in Korea kopen aangezien je wanneer je terug komt daar belasting over moet betalen, soms ben je dan duurder uit dan wanneer je 'm hier koopt.
Bij komend nadeel is de garantie.
Wanneer hij kapot gaat kan het moeilijk worden om hier garantie te krijgen aangezien je 'm niet hier gekocht hebt.
Garantie is waar, maar als hij hem al gaat gebruiken dan moeten ze bij de douane nog maar eens aantonen dat die daar is gekocht. Persoonlijk heb ik al zo vaak gevlogen en ben ik zowieso nog nooit bij de douane aangehouden. Die gok kun je wel wagen hoor imho.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Januszjes schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:54:
[...]

Garantie is waar, maar als hij hem al gaat gebruiken dan moeten ze bij de douane nog maar eens aantonen dat die daar is gekocht. Persoonlijk heb ik al zo vaak gevlogen en ben ik zowieso nog nooit bij de douane aangehouden. Die gok kun je wel wagen hoor imho.
Zal je zien dat hij dan net het lulletje is. :/

Verwijderd

Sony heeft de NW-HD5. In 20 en 30 gigabyte uitvoering, voor 280 en 330 euro. De dertig gieg is special edition en alleen bij dixons of via sony zelf te krijgen. Acuduur is 30 uur in atrac en ong. 25 in mp3. Er is andere software die je op de speler zelf zet, dan hoef je niks op de pc te installeren.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 14:40

Nietzman

Woei!

iPod kun je ook overal aanhangen hoor, het is een mass storage device, net als zo'n beetje alle spelers. Gewoon een pnp externe hardeschijf dus. Alleen om er muziek op te zetten die de iPod ook af kan spelen heb je een stukje software nodig.

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 11:37

McGryphon

Veul vrouwkes!

ipod is veel te duur imho, koop iets van creative of medion ofzow.

EDIT: medion mss niet, slechte support, medion is aldi

[ Voor 31% gewijzigd door McGryphon op 28-09-2005 17:07 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Met wat beter zoekwerk kan je zelf zeker een speler vinden die aan je eisen voldoet. Hiervoor kan je Google en de websites van de fabrikanten (waar je vaak ook handleidingen kunt vinden) gebruiken. Ook op hier GoT lopen meerdere draadjes over specifieke spelers. Zodra je een keuze denkt te hebben, kan je daar ook met specifieke vragen terecht. Succes.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.