Backspace mist op laptop, en nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik zit hier met een Hp Pavilion DV1000, waar geen backspace toets meer op zit, het onderstel (dat ding dat een schaarbeweging kan maken) zit er nog, maar de toets zelf is pleite.

Nu heb ik HP gebeld en die kunnen (willen) er niks aan doen. Wel hebben ze mij 2 telefoon nummers gegeven van leveranciers die misschien losse onderdelen konden hebben. Deze heb ik gebeld en er werd mij toen verteld dat er GEEN losse knoppen te vinden zijn, wel kon ik een heel toetsenbord module kopen, maar dat ging tussen de 30 en 70 euro kosten.

Ik hoop via dit topic een andere oplossing te vinden, of in ieder geval iets verder te komen.
Ik liep al te denken om gewoon een kapotte laptop te zoeken en daar de backspace van af te plukken.
Maar dat is natuurlijk een andere toets qua vorm en kleur en dergelijk dan dat er oorspronkelijk op de HP zat. Help?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Een andere erop modden lijkt me goed te doen. Tot die tijd maar Delete gebruiken :)

* Rone moet toegeven dat hij Backspace eigenlijk nooit gebruikt

[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 28-09-2005 15:56 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

je hebt voor dat ding +/- 1000 euro betaald, en 30 euro kan er niet meer bij?

• klomp
Nouja het kan er wel bij, maar wie zegt dat het 30 euro is, misschien word het wel 70 ;)

Dan nog, heb ik het daarna op reserve, das ook wel handig, maar dan moet ik me afvragen "gaan er nog meer toetsen af" :P

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:41

Hu9o

Schokkend

left arrow + del :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• klomp
ja ok ik weet de alternatieve knoppen, maar ik wil gewoon een backspace knop erop hebbe omdat dit er armoedig (en gewoon sneu) uitziet.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:04

rapture

Zelfs daar netwerken?

Laptoptoetsenbordenknopjes zijn enkel via "connecties" verkrijgbaar, vooral als je mensen van de RMA-centrale kent, daar grabbelen ze paar zakken toetsenbordenknopjes. Zo geraakt de hoge school aan knopjes voor die Toshiba's en de studenten moeten maar zelf in zo'n zak de juiste knopjes zoeken;

[ Voor 36% gewijzigd door rapture op 28-09-2005 16:02 ]

• klomp
Ja die ken ik dus niet, so....

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:12

lier

MikroTik nerd

En wat verwacht je nu van ons ?
Ga gewoon op zoek of doe een beetje aan modden...

Btw, kan je geen garantie claimen (toets zat niet vast) ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• klomp
Nope heb k gezegd dat ie gewoon loszat, maar toen werd er geantwoord dat dat niet onder de garantie viel, omdat dit waarschijnlijk mijn eigen schuld was.

Maar goed.

Ik ben ook aan het rondzoeken geweest enzo maar ik krijg niet meer dan de opties die ik net noemde.

• klomp
Passen de toetsen van een andere HP notebook niet op mijne? of is dat niet "universeel" kan me voorstellen dat ze niet allemaal op elkaar passen maar tot op zekere hoogte?

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-02 08:25

McGryphon

Veul vrouwkes!

dat zou je moeten vragen aan HP, niet aan ons...

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• klomp
duh, alleen HP staat me rond deze tijd niet te woord. en ik vind het wel handig als k het alvast weet

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-02 17:14

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Off-topic:
Neem een rechthoekig dropje, even goed opkauwen, en druk m op de goede plaats, pak je typex-kwastje, en maak een pijltje naar links..

Gewoon een beetje creatief zijn toch, of zoek opp marktplaats ofzow gewoon een kapotte

Waarom? Omdat het kan!!

• klomp
ja heb k dus gedaan maar die DV1000 serie is nog nie zo oud ofzo en er zijn dus niet zo veel (lees: 0) kapotte te vinden.

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-02 08:25

McGryphon

Veul vrouwkes!

wrom wil HP je niet te woord staan? als het is omdat het niks met garantie te maken heeft vind ik ze gewoon net zo g*y als die support lui van MAGIX:
het is onze schuld toch niet als jouw pc de cd van music studio aanziet als een illegale kopie?
* McGryphon denkt dat HP ook niet weet wat "support" betekent.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
geforce guy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:05:
wrom wil HP je niet te woord staan? als het is omdat het niks met garantie te maken heeft vind ik ze gewoon net zo g*y als die support lui van MAGIX:

[...]

* LifeTecH denkt dat HP ook niet weet wat "support" betekent.
Waarschijnlijk is de HP helpdesk alleen van 8 tot 5 open? Daarom kunnen ze hem op dit moment niet te woord staan ;)

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:27

Rmg

Anders ga je een paar computerreparatie zaken langs en vraag je of hun nog eentje hebben liggen van dit model of evt. een model met het zelfde type toetsenbord..

• klomp
Eentje hebben liggen? als in kapot, lijkt me erg onwaarschijnlijk :'(

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-02 23:03

WPN

onwaarschijnlijk betekent niet dat het niet zo is, nooit geschoten is altijd mis....

probeer een oud toetsenbord knopje de pakken kijken of die werkt en dan net zo long modden tot ie er goed uit ziet en past....

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Pagina: 1