Product Info
Effe snelle openings start, omdat het mij verbaasd dat het topic nog niet bestond.
En toch (volgens mij) en van de bettere branders die je op dit moment kan krijgen!
Althans
Mijn vraag aan medegebruikers is produceerd jullie benq dw1640 ook DIT geluid bij het uitlezen van willekeurige DVD's?
Bij slechte media codes nog meer dan bij Taiyo Yudens of Mitshubishi Chemical media.
Ik vermoed dat de lens op z'n uiterste beweegt in z'n houder met de bit correctie.
Is het een rma gevalletje of zit ik mij voor nix drukt te maken?
Kan iemand mij daarover gerust stellen en als tolk optreden wat die drive mij wil vertellen?
Graag zou ik van jullie medegebruikers dus horen of jullie DIT vreemde geluid ook horen.
Het is niet normaal iig volgens mij, omdat ik het dus nog niet eerder uit een goed werkende brander heb horen komen. Wel uit brakke cd/dvd lezers. Dus allicht is deze benq dat ook? Of ervaren jullie dit ook en is het gewoon normaal?
Hij werkt tot nu toe nog opzich goed/redelijk. Ik heb al media gehad wat aan het einde helemaal slecht beschreven was. Nu vraag ik me af of dat ook toe te wijden is aan het media of aan de benq dw1640 zelf.
Met Verbatim media haal ik ook maar een score van 94 met CD DVD speed 2000, terwijl 98 makkelijk haalbaar moet zijn volgens CD Freaks.
Uiteraard gebruik ik laatste firmware etc. en met de begin firmware BSHB was het ookal zo dus daar ligt het niet aan.
M'n drive zag overgens het levenslicht in Malaysia JUNI 2005
Wellicht een verkeerde datum?
Speedtouch freak