Woord combinatie generator

Pagina: 1
Acties:
  • 564 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:58
Hallo allemaal,

Ik heb hier al wat gezocht en zo, ook op google, maar er zijn te veel topics die linken naar deze woorden, terwijl ze niet opleveren wat ik zoek.

Ik zoek een programma die woorden genereerd van een op te geven woord, zowel wel als niet bestaande woorden:
bv auto:

word dus

auto
oaot
uoat

etc.

Letters mogen dus ook maar 1x gebruikt worden.

Ik wist eigelijk ook niet zo goed waar dit topic te plaatsen, maar hier vond ik de meeste lijkende resultaten over het probleem.

Specs

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:43

ThunderNet

Flits!

Dit is 1 of 2 week geleden nog een langs geweest in de hk :)
Maar, scriptrequest zijn not-done hier op GoT..

[ Voor 29% gewijzigd door ThunderNet op 28-09-2005 15:48 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08 13:43
Als je even nadenkt kun je dit best zelf maken, met faculteit kun je dit zo uitrekenen. In combinatie met een substring functie oid kom je er best.

Verder is je startpost prut, je geeft te weinig info, in welke taal ofzo?

[ Voor 45% gewijzigd door Ricvdp op 28-09-2005 15:51 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:07
Hoi
P&W is een forum waar het gaat over zelf programmeren. Hier worden dus programmeerproblemen opgelost, en wordt er gediscussieerd over programmeer-related issues.

Dit hoort dus eerder thuis in SA.
p&w->sa

https://fgheysels.github.io/

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:58
Ricvdp schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:50:
Als je even nadenkt kun je dit best zelf maken, met faculteit kun je dit zo uitrekenen. In combinatie met een substring functie oid kom je er best.

Verder is je startpost prut, je geeft te weinig info, in welke taal ofzo?
Ik zoek een programma ;-). Maar als jij sourcecode geeft, dan wil compilen misschien nog wel lukken.

Specs

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:45

Dido

heforshe

Tik de woorden "anagram generator" eens in in google ;)
Het helpt als je definieert wat je nodig hebt: jij wilt geen comcinaties van woorden, maar van letters. Dat heten anagrammen, en daar reageert google wel op :)

Wat betekent mijn avatar?

Verwijderd

Dit had ik vroeger ook al eens nodig want ik wou namelijk valsspelen bij zo'n programma op TV (samen met een filter om woorden die ECHT niet bestaan uit te filteren), het probleem is echter dat dit veel geheugen nodig heeft (hoe meer letters, hoe meer geheugen nodig). Je kan wellicht proberen maar dan hoop ik wel dat je genoeg geheugen hebt.

Dit omdat je één tot twee arrays nodig hebt vol met letters.
Pagina: 1