Mensen,
Ik heb sinds het vervangen van twee hardeschijven een probleem.
In mijn event-viewer verschijnt compleet random zonder enig verband of vaste interval de volgende melding :
In de server zitten twee identieke 200GB maxtor S-ATA schijven (6L200M0) welke via een VIA SATA RAID controller(onboard) in RAID 1 draaien.
De oude schijven waren twee identieke Hitachi 80GB PATA schijven die via de normale IDE controller draaiden, de partities van die twee schijven zijn nu samengevoegd op een schijf.
De schijf(mirror dus ook) is opgedeeld in 4 partitie's.
- C (Systeem schijf)
- E (Opslag)
- F (Backups)
- H (Opslag)
In Disk management zijn de twee oude schijven verwijderd, ook bestaat er nergens anders nog een link naar die schijven.
Wat veroorzaakt dit probleem?
Search hit #1
Search hit #2
Ik heb sinds het vervangen van twee hardeschijven een probleem.
In mijn event-viewer verschijnt compleet random zonder enig verband of vaste interval de volgende melding :
code:
1
| The device, \Device\Harddisk0, is not ready for access yet. |
In de server zitten twee identieke 200GB maxtor S-ATA schijven (6L200M0) welke via een VIA SATA RAID controller(onboard) in RAID 1 draaien.
De oude schijven waren twee identieke Hitachi 80GB PATA schijven die via de normale IDE controller draaiden, de partities van die twee schijven zijn nu samengevoegd op een schijf.
De schijf(mirror dus ook) is opgedeeld in 4 partitie's.
- C (Systeem schijf)
- E (Opslag)
- F (Backups)
- H (Opslag)
In Disk management zijn de twee oude schijven verwijderd, ook bestaat er nergens anders nog een link naar die schijven.
Wat veroorzaakt dit probleem?
Search hit #1
Search hit #2