Toon posts:

SLI

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen ivm. de samenstelling van mijn nieuwe pc. Mijn besluit over de processor staat al vast, een AMD64 X2 (dual core). Maar voor de moederplank heb ik nog wat vraagtekens. Mijn voorkeur gaat naar Asus, waarschijnlijk met de nForce4-chipset. Wat ik me wel afvraag, als ik niet onmiddellijk 2 video-kaarten zou gebruiken, biedt een plank met SLI dan nog steeds een voordeel? Zo twijfel ik tussen A8N-E of A8N-SLI, maar is het prijsverschil dit waard? En is al dit grafisch geweld alleen maar functioneel voor games? Heeft iemand ervaring met deze moederborden?

met vriendelijke groet,
Kris

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

als ik niet onmiddellijk 2 video-kaarten zou gebruiken

niet onmiddelijk ?
dus later wel ?
dan de sli versie en kan je later altijd nog een gf in sli erbij zetten.

ik zelf zou gewoon de E kopen en 1 kaart erin doen, wil je later sneller met 3d koop je er 1 uit de dan nieuwste reeks en ben je meestal even snel zoniet sneller ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Wanneer je zeker weet dat je later een tweede erbij wilt hebben zal je voor de SLI versie moeten gaan.
De SLI is een goed bord, komt goed uit de testen, is alleen niet echt een overklok wonder, dan zal je de DFI versie moeten kopen, maar die is heel kritisch op gebied van geheugen.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Lijkt me genoeg over te vinden, wil je later evt wel twee kaarten gebruiken dan sli en anders niet.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.