Intel Core2 QUAD 6600, Asus P5K Deluxe, Scythe Infinity, OCZ Reaper HPC Edition 6144MB PC8500, 4x 500GB Samsung HD502IJ (stripe) SATA2, MSI N460GTX Hawk 1gb, Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty, Dell Ultrasharp 2209WA, Antec P182, Logitech Z-5500
Hóe heb je dat dan gebackupped? Afaik is het kopieren van het adresbook afdoende.Mighty Giesso schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:43:
Nou heb ik een nieuwe PC en wil ik het daarop gaan gebruiken, maar ik heb geen idee hoe ik dit backup en kan niet wat vinden op het Internet. Het is namelijk zo als ik dit backup staat er in die lijst keurig een keer Duits, maar daar zitten geen adressen meer onder
offtopic:
en groeten onder je post hoeft echt niet.
en groeten onder je post hoeft echt niet.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Ik heb via Outlook Expres geexporteerd naar een bestand hielp niet.
Heb alles geimporteerd naar Microsoft Outlook, en toen PST bestand van gemaakt, werkt ook niet.
Heb alles geimporteerd naar Microsoft Outlook, en toen PST bestand van gemaakt, werkt ook niet.
Intel Core2 QUAD 6600, Asus P5K Deluxe, Scythe Infinity, OCZ Reaper HPC Edition 6144MB PC8500, 4x 500GB Samsung HD502IJ (stripe) SATA2, MSI N460GTX Hawk 1gb, Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty, Dell Ultrasharp 2209WA, Antec P182, Logitech Z-5500
Adresbook (*.wab) ook al gecopieerd?
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland