Outlook Expres mailing lijst back-up

Pagina: 1
Acties:

• Mighty Giesso
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-08 19:17

Mighty Giesso

Me is Mighty I hope :P

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik zit met het volgende probleem. Ik heb hier een computer met daarop WindowsXP en maak gebruik voor mijn email van Outlook Expres. Hierin heb ik een 3 tal mailinglijsten, met daaronder allemaal contactpersonen. bv. een lijst met Duits (zijn alleen duitse emailadressen) een lijst genaamd Nederlands (zijn alleen nederlandse emailadressen).

Als ik dan een mail typ, en ik wil deze alleen naar de duitse adressen mailen klik ik op duits en wordt er naar die lijst dat mailtje verstuurd.

Nou heb ik een nieuwe PC en wil ik het daarop gaan gebruiken, maar ik heb geen idee hoe ik dit backup en kan niet wat vinden op het Internet. Het is namelijk zo als ik dit backup staat er in die lijst keurig een keer Duits, maar daar zitten geen adressen meer onder :(

Iemand enig idee hoe ik dat moet doen?

Alvast bedankt.

Gijs

Intel Core2 QUAD 6600, Asus P5K Deluxe, Scythe Infinity, OCZ Reaper HPC Edition 6144MB PC8500, 4x 500GB Samsung HD502IJ (stripe) SATA2, MSI N460GTX Hawk 1gb, Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty, Dell Ultrasharp 2209WA, Antec P182, Logitech Z-5500

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Mighty Giesso schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:43:
Nou heb ik een nieuwe PC en wil ik het daarop gaan gebruiken, maar ik heb geen idee hoe ik dit backup en kan niet wat vinden op het Internet. Het is namelijk zo als ik dit backup staat er in die lijst keurig een keer Duits, maar daar zitten geen adressen meer onder :(
Hóe heb je dat dan gebackupped? Afaik is het kopieren van het adresbook afdoende.
offtopic:
en groeten onder je post hoeft echt niet.
;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Mighty Giesso
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-08 19:17

Mighty Giesso

Me is Mighty I hope :P

Topicstarter
Ik heb via Outlook Expres geexporteerd naar een bestand hielp niet.

Heb alles geimporteerd naar Microsoft Outlook, en toen PST bestand van gemaakt, werkt ook niet.

Intel Core2 QUAD 6600, Asus P5K Deluxe, Scythe Infinity, OCZ Reaper HPC Edition 6144MB PC8500, 4x 500GB Samsung HD502IJ (stripe) SATA2, MSI N460GTX Hawk 1gb, Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty, Dell Ultrasharp 2209WA, Antec P182, Logitech Z-5500

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Adresbook (*.wab) ook al gecopieerd?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland