Antec TX1050B, voeding koeler kapot?

Pagina: 1
Acties:

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-12-2025
Hallo,

Ik heb net mijn computer opgehaald van Zercom met AMD athlon x2 3800+, asus A8n-SLi, EN6600 silenced 2048 mb Corsair ram. En nu ziet mijn oog dat mijn voedingkoeler niet draait. Die kleinere bovenste dus. Is dit normaal? Of moet ik er meteen mee terug gaan? Want dat kan eigenlijk zo een twee drie niet vandaag en ik ben er nu windows op aan het installeren. Iemand zelfde problemen of advies? Alvast bedankt! Kwil natuurlijk niet mijn voeding opblazen.

Antec TX1050B SOHO Tower case (ATX, 500W, Zwart)

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11-2025
ik weet niet wat je met "die kleinere bovenste" bedoelt

die Smart Power 500W voeding heeft 2 fans, 1 voor een 1 achter.
het kan zijn dat ze pas gaan draaien als er meer belasting op het voeding staat.

edit gevonden

Unique Dual Fans Technology: exhaust fan starts to spin when the power supply reaches certain temperatures to ensure proper airflow, the second fan spins on power up

site

[ Voor 5% gewijzigd door ikman op 28-09-2005 15:12 ]

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
ikman schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:11:
ik weet niet wat je met "die kleinere bovenste" bedoelt

die Smart Power 500W voeding heeft 2 fans, 1 voor een 1 achter.
het kan zijn dat ze pas gaan draaien als er maar belasting op het voeding staat.

edit gevonden

Unique Dual Fans Technology: exhaust fan starts to spin when the power supply reaches certain temperatures to ensure proper airflow, the second fan spins on power up

site http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=26500
Niks mis met je voeding dus.

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-12-2025
Ja kwamk ook net achter, vond t al zo raar... Naja, topic kan dicht. Sorry voor de overlast!