Toon posts:

MS-Outlook'03 extra > brief aan contactpersoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Mijn Ma werkt in een bedrijfje dat regelmatig brieven verstuurd. Nu staan alle klantgegevens in outlook netjes in het openbare adresboek. Ik dacht, die functie "extra > nieuwe brief aan contactpersoon" heb ik zo onder de knie. Duidelijk niet dus!

Ik heb geprobeert een sjabloon te maken en die door middel van de woorden brief en ltr erin optenemen toe te voegen aan de sjablonen die je in de functie kunt kiezen. Maar wat ik ook maak, wat ik ook probeer, de tekst word bot op een leeg document geplakt! Bij andere sjablonen zoals elegante brief ltr komt er wel een achtergrondje, maar word er verder ook weer bot opgedumpt.
Bij die zelfgemaakte sjabloon zelfs zo ver gegaan velden te maken met macrobutton Samenvoegen en dergelijke functies waar overigens functies tussen zitten die zouden moeten slaan op de brief functie vanuit outlook. Maar helaas! Alles blijft bot wit en lelijk en zonder kopteksten of iets dergelijks.

Nu is mijn vraag: Is dit uberhaubt wel mogelijk? Of heb ik de luxe van die gehele functie zwaar overschat?