Hoi allemaal,
Ik ben bezig om dynamisch select boxen the genereren voor elke "user" uit een lijst. Dat werkt allemaal prima en ik kan de lijst met de boxen genereren. Het probleem is dat de verkeerde attribuut wordt geindexeerd.
Dit is wat ik heb gedaan om dynamisch de select boxen te genereren:
De evalId heb zowel als String[] als List gedeclareerd maar het resulaat bleef hetzelfde:
<select name="hostactivity[0].evalId"...> in html source. Je zou verwachten dat het hostactivity.evalId[0] zet in de html source. Kan iemand mij vertellen waarom de formbean wordt geindexeerd i.p.v. de property?
Ik ben bezig om dynamisch select boxen the genereren voor elke "user" uit een lijst. Dat werkt allemaal prima en ik kan de lijst met de boxen genereren. Het probleem is dat de verkeerde attribuut wordt geindexeerd.
Dit is wat ik heb gedaan om dynamisch de select boxen te genereren:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <c:forEach var="listItem" items="${formbean.userList}" >
<tr>
<td><bean:write name="listItem" property="user.firstname"/> <bean:write name="listItem" property="user.lastname"/></td>
<td bgcolor="#D4E4F6" >
<html:select name="formbean" property="evalId" styleClass="kort170" indexed="true">
<option value="1"><bean:message bundle="msg" key="message.activity.eval.niceagain"/></option>
<option value="2" selected="selected"><bean:message bundle="msg" key="message.activity.eval.nice"/></option>
<option value="3"><bean:message bundle="msg" key="message.activity.eval.notnice"/></option>
<option value="4"><bean:message bundle="msg" key="message.activity.eval.absent"/></option>
</html:select>
</td>
</tr>
</c:forEach> |
De evalId heb zowel als String[] als List gedeclareerd maar het resulaat bleef hetzelfde:
<select name="hostactivity[0].evalId"...> in html source. Je zou verwachten dat het hostactivity.evalId[0] zet in de html source. Kan iemand mij vertellen waarom de formbean wordt geindexeerd i.p.v. de property?