Toon posts:

[2000] Citrix verkenner f5 probleem oplossing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier in de organisatie Citrix i.c.m. windows 2000 server (engels). Nu hadden bij ons alle gebruikers last van de windows verkenner die via Citrix werd opgestart. Op het moment dat ze een nieuwe map of bestand aanmaakten dan moest iedereen op F5 drukken om het zichtbaar te laten maken. Dit moest ook als ze een bestand verwijderden.

Aangezien ik de oplossing voor dit probleem hier niet ben tegengekomen en ik het toch de moeite waard vond om de oplossing te vermelden heb ik deze topic maar even geopend.

[oplossing}
Ga naar de microsoft website en dan naar Knowledgebase nummer KB324446. Bel dan naar Microsoft op gratis de patch te verkrijgen en installeer deze op je servers en dan werkt de verkenner zoals deze hoort te werken.

Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben....

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-03 15:48

mutsje

Certified Prutser

misschien handig om de versie van Citrix te vermelden als mede het patch niveau van de 2000 server. Dit komt namelijk niet op elke omgeving voor :)

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft Citrix XpE Feature release 3. Maar ik waag te betwijfelen of het aan Citrix ligt, volgens mij was het een microsoft probleem. Het betreft Microsoft 2000 server met SP4 en de patch die je ontvangt heeft de volgende naam: Windows2000-KB324446-x86-ENU.EXE

Ik hoop dat het zo meer duidelijk is.

Verwijderd

Nr 1 in de top 10 van polulaire TS hotfix downloads, en hier ook op te halen, als je geen zin hebt MS te bellen.
http://www.pubforum.net/w2kpostsp4.htm