Ok ik heb dus nieuwe monitor nodig want mijn huidige staat op springen denk ik. Nu wil ik een 19"CRT en heb ik mijn oog laten vallen op de vision master pro 454 van iiyama. Maar deze levert iiyama niet meer en bij bijna alle winkels is deze uitverkocht. Na veel lezen hier bij de pricewatch/product survey en andere vergelijking sites kom ik hier om jullie wat te vragen. Mocht het beeldscherm wat ik op oog ook uitverkocht zijn in de laatste winkel die ik nu gemailed heb, wat is een goede optie voor een nieuw crt scherm. Ik heb een GF 6800 en gamen is zo'n beetje me leven. Dus een scherm wat goed werkt met m'n kaart en hoge Hz aan kan in 1280x960 en 1600x1200 resolutie want ik heb een hoge Hz nodig voor mijn ogen.
Andere optie is dat iiyama misschien een nieuwere versie gaat uitbrengen van de VMP's en vandaar de andere niet meer levert. Als dit het geval is en als iemand hier info over heeft graag posten
Alsvast bedankt voor de eventuele ideeen
PS: als je een winkel weet waar ze op 100% die VMP nog hebben, dan ben ik daar blij mee
Andere optie is dat iiyama misschien een nieuwere versie gaat uitbrengen van de VMP's en vandaar de andere niet meer levert. Als dit het geval is en als iemand hier info over heeft graag posten
Alsvast bedankt voor de eventuele ideeen
PS: als je een winkel weet waar ze op 100% die VMP nog hebben, dan ben ik daar blij mee
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383