"Gebruik Firefox in Europa in kaart gebracht"

Pagina: 1
Acties:

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10-2025
Het artikel "Gebruik Firefox in Europa in kaart gebracht" (nieuws: Gebruik Firefox in Europa in kaart gebracht) is niet echt objectief .

Bijvoorbeeld:
Nederland en België scoren echter bedroevend laag, met respectievelijk slechts 11,8 en 13,1 procent van de internetters aan de Firefox
Waarom is het voor een objectief iemand 'bedroevend' dat FF een score haalt van 11,8 en 13,1% in Nederland en Belgie?

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik zie het probleem niet. Ten opzichte van andere landen (zoals Finland) loopt Nederland achter, dat zal de redacteur hier wel mee hebben bedoelt.

De afbeelding van het wereldwijd gebruik van Firefox is overigens van een ouder onderzoek, nl. van juli en niet van het huidige onderzoek (september).

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Niet.
Ik zelf denk dat een persoonlijke mening ook heeft meegeteld. In dit geval ben ik het met je eens :)

Bedroevend laag kan beter 'erg' laag worden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Zoals op de FP ook wordt gevraagt, hoe zit met FF browsers die zich laten zien als IE6??

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Het is bedroevend voor Firefox, simple as that :)

Mijn persoonlijke voorkeur voor Firefox zal in elk geval niet meegespeeld hebben, aangezien ik zelf een IE-surfer ben ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10-2025
Het is bedroevend voor Firefox, simple as that :-)
Grappig gevonden, maar ik hoef hopelijk niet uit te leggen dat dat niet de boodschap is die je als lezer meekrijgt?

(ik volg sinds kort een cursus wetenschapsjournalistiek, en daar vertelde men mij dat de lezer per definitie gelijk heeft :P)

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:59

Glabbeek

Dat dus.

In dit artikel staat trouwens een kaartje waarop het gebruik van Firefox op de hele wereld is getoond; in de bron staat een plaatje met alleen Europa. Is het gezien de titel van het artikel niet logischer om dat plaatje te gebruiken?

En zo is het maar net.

Pagina: 1