[PC] Ragdoll Kung Fu

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://allboards.lionhead.com/images/rdkf_logo.jpg
RagDoll Kung Fu

Beeld je een Kung Fu gevecht in met string puppets waarbij de touwtjes niet in de war kunnen raken en je zelfs niet hoeft te vechten. Alle ingame karakters worden met de muis gecontrolleerd zonder dat er gescripte animaties zijn. Om te lopen moet je dus een voet opnemen en voor de andere neerzetten. Klinkt moeilijk maar het duurt niet lang of je vliegt door de lucht als een Russische turner on sereoids. Dit betekent ook dat je je eigen stijl kan ontwikkelen, kan doen wat je wil en natuurlijk, als je er zin in hebt, kan je vechten.

Zo omschrijft Mark Healey (developer bij lionhead) zijn pet project. Wat begon als een simpele game ontwikkeld in zijn vrije tijd is nu uitgebouwd tot een heuse game dat op 12 oktober via steam beschikbaar zal zijn voor $12.95. Er zal ook een demo verschijnen na 12 oktober.

ScreenShots

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot1_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot2_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot3_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot4_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot5_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot6_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot7_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot8_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot9_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot10_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot11_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/shot12_thumb.jpg

Movies

Video presentatie van de game
Afbeeldingslocatie: http://www.ragdollkungfu.com/rdkf_gdc_thumbnail.jpg

Grappig filmpje met een custom skin
Afbeeldingslocatie: http://mrninya.rens2sea.com/skins%5Cjackson.jpg

Links

Ragdoll Kung Fu Homepage
Ragdoll Kung Fu Steam Forum
Ragdoll Kung Fu Lionhead Forum
MrNinya's Custom Skinning Page

Verwijderd

Dat eerste filmpje is vet leip! Moet je echt even downloaden. Of het spel leuk is weet ik neit, maar het is in ieder geval wel vermakelijk om naar te kijken!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Lijkt me wel vet, eindeljik weer eens iets anders.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kan niet wachten tot de release, dat spel wil ik echt hebben :9.

Verwijderd

Topicstarter
De filmpjes zijn idd echt leuk om naar te kijken en ik denk dat het spel wel een hoge fun-factor heeft maar misschien geen hoge replay-waarde... dat valt nog te bezien.
Multiplayer lijkt me echt wel lachen.
Wat ik ook leuk vind is dat custom skins gesupporteed worden... als je op MrNinya's pagina gaat kijken dan vind je daar echt wel mooie skins.

Edit:
En wat ik helemaal top vind aan het spel is dat één enkele developer toch een game uit de grond kan stampen (oké... hij heeft wat hulp gehad op het einde maar toch)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 13:29 ]

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
wrm heb je steam nodig ?? lijkt me wel een leuke game :D

Verwijderd

Topicstarter
steam wordt gebruikt om het spel te verdelen... je kan het dus enkel online kopen (geen cd's). Verder heeft het spel niks met de source engine te maken (wat sommigen wel denken)

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:36:
steam wordt gebruikt om het spel te verdelen... je kan het dus enkel online kopen (geen cd's). Verder heeft het spel niks met de source engine te maken (wat sommigen wel denken)
En dit bewijst meteen ook dat steam wel een goed concept is :) Al dat gezeur toendertijd over steam.. Er komt nu een leuk spel uit... Als ik het wil spelen download ik het via steam, betaal ik met CC... Kan snel aan de slag en het spel wordt geupdate waar mogelijk...

ideaal...

Dit is dus geen source engine? Jammer, maar ziet er wel leuk uit :)
Zouden ze de ragdoll gebruikt hebben van Source? Die is perfect voor dit...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
ik heb geen credit card dus i kan hem nie kopen :( das wel een nadeel van steam :(

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

dragon9114 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:46:
ik heb geen credit card dus i kan hem nie kopen :( das wel een nadeel van steam :(
Ja dat is wel lastig inderdaad... kan het niet met paypal ofzo? Of andere manier...

Leuke log ook op zijn website... Onder kopje Progress
08.01.2005//20:12/TODAY WAS A SHIT DAY. I HAVE A BUG WHERE AI CHARACTERS SOMETIMES DISAPEAR, AND I HAVE BEEN TRYING TO FIX IT ALL DAY AND I CAN'T AND I FUCKING HATE IT, I WANT TO KICK THE COMPUTER IN. GGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
:P

[ Voor 40% gewijzigd door ReCreator op 28-09-2005 14:52 ]

Verwijderd

lol :P

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat een filmpje, heb nog buikpijn van het lachen. :+
Mushroom munching? _/-\o_

[ Voor 2% gewijzigd door LoneRanger op 28-09-2005 20:18 . Reden: typo ]

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Topicstarter
Als je ziet aan welke snelheid die mushrooms naar binnen vliegen dan merk je wel dat Mark z'n mouse skills onder de knie heeft :)

Edit: Typo

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ragdoll kung fu kan je vanaf nu pre-loaden (en orderen) vanop steam:
http://www.steampowered.com/

Chi Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 07:53:
Ragdoll kung fu kan je vanaf nu pre-loaden (en orderen) vanop steam:
http://www.steampowered.com/

Chi Power!
vanavond maar ff kopen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
dragon9114 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:46:
ReCreator schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:48:
Ja dat is wel lastig inderdaad... kan het niet met paypal ofzo? Of andere manier...
Uit het Ragdoll Kungfu FAQ:
2.6 Will I need a credit card to buy RDKF?
Yes. At Steam you can only pay with creditcard. Maybe there will be another way later...
Wat ik zelf weer nergens kan vinden, zijn de vereiste specs. Gaat mijn Duron 700 Mhz met Geforce2mx dit draaien of ben ik voor niks aan het pre-loaden?

[ Voor 11% gewijzigd door lord.farquaad op 06-10-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Jammer, ik ga hem niet kopen. Ik heb al niet zoveel geld

Maar ligt het nou aan mij of is dit nou niet echt een game die je koopt? Lijkt me leuk voor even...maar verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Het is idd wel een beetje een hype, maar 12 dollar is tegenwoordig niks voor een spel. Als meer mensen dat denken, kan dit nog wel eens een succes worden. Een effe-chillen-tussen-2-potjes-CS-door-game zeg maar.

Maar wat zijn die minimale systeem specs nou?

@ hieronder, bedankt. Ik moet maar even de demo afwachten dus. Zien of het een beetje soepel loopt.

[ Voor 19% gewijzigd door lord.farquaad op 06-10-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor 12 euro kan ik het me niet laten om dit spel te kopen. Het lijkt me zo'n spel dat wel lekker speelt als je 5 minuten tijd hebt.

Er komt ook nog een demo uit van het spel, dan kan iedereen het eens uittesten en kan je zelf zien of het je bevalt.

Edit: SystemSpecs:
Minimum:
Pentium3 800 MHz (or compatible)
256 MB Ram
GeForce 2 (or compatible)
Windows 98
Internet connection for Steam

Will be choppy with 8 AI players or in a big online game. Multi mice will only work with Windows XP

Recommended:
Pentium4 1500 MHz (or compatible)
512MB Ram
DirectX 9 compatible graphiccard
Windows XP
Internet connection for Steam

Will work fine with most DirectX 9 compatible graphiccards.
I say rough minspecs because you might be able to go lower, or not. it doesnt put big demands on the system, except when there are lots of players online (and even then it's not that bad).
if you can play any recent game, you can play RDKF.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is ondertussen al uit en speelbaar op minder legale wijze, en het is precies wat ik verwacht had,een zwaar orginieel en humoristisch spel, en erg leuk dat je je eigen vechtstyle kan verzinnen, ik had vanmiddag iemand gezien die het hele level doorslingerde en ondertussen ook een paar stevige klappen uitdeelde.

Ik zal dadelijk wel wat screenshots posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
het is erg lastig op zo'n tochpad van een laptop (kom niet eens voorbij het mushroom vliegen) maar de atmosfeer is echt fantastisch het brengt iedereen aan het lachen. :) het maken van een eigen karakter is ook erg grappig en je kan als ik zo snel kijk dus je eigen kop erin zetten lol.

Dit wordt dus een erg vermakelijk spelletje op kantoor tijdens de lunch :D

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb het vandaag even gespeeld en het is erg lach-opwekkend. Je denkt in het begin of je in een virtuele poppenkast terecht bent gekomen (gelukkig nemen de makers zichzelf ook niet zo serieus in de filmpjes ;) ), maar als je er even goed voor gaat zetten kunnen je hele mooie moves en blocks maken.(wel rsi bevorderend :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Ben nu wel stevig benieuwd aan het worden. Maar ik ga 'm echt niet bestellen voordat ik weet om m'm pc dit een beetje fatsoenlijk kan draaien. Heb 'm trouwens wel al 'geladen' (pre-load), ging verassend snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een kicke spel.... maar als je snel wilt reageren, om klappen te geven, doe je vaak perongluk kopstoot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Check je mail

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

erg vaag maar origineel spel! ik moest ff wenne maar wel goed te doen voor ff maar lang zal het me niet boeien.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het behoorlijk moeilijk. Ik geraak niet door de training missie. Zegt altijd dat ik te traag ben op het einde terwijl ik mezelf toch behoorlijk snel vind. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net het filmpje gekeken.. wat voor muis skillz moet je daarvoor wel niet nodig hebben :P

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dat lopen lijkt me dus echt vrij moeilijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Kom op zeg, als je dan inderdaad grijpt naar illegale software (ben zelf ook niet heilig wat dat betreft) dan kan je dat toch op z'n minst voor je houden, in plaats van hier lekker verkondigen dat je het al gespeeld hebt.

Het spel is nog niet officieel uit, dus iedereen hier die nu al speel ervaring heeft is beta tester (Rrrright, fat chance!) de warez release aan het spelen. Nou, wees maar trots hoor. |:(

Het is een van de meest originele spelen aller tijden oordelend op de filmpjes en previews, en het kost omgerekend nog geen €13 euro. Als er op dit moment een game de moeite waard is om gewoon netjes te kopen, dan is het dit vernieuwende spel wel!

("Ik heb geen credit card" is een slap excuus, er is vast wel een vader/moeder/vriend/kennis die je ter plekke €13 euro kan overhandigen voor online aanschaf.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:30:
Kom op zeg, als je dan inderdaad grijpt naar illegale software (ben zelf ook niet heilig wat dat betreft) dan kan je dat toch op z'n minst voor je houden, in plaats van hier lekker verkondigen dat je het al gespeeld hebt.

Het spel is nog niet officieel uit, dus iedereen hier die nu al speel ervaring heeft is beta tester (Rrrright, fat chance!) de warez release aan het spelen. Nou, wees maar trots hoor. |:(

Het is een van de meest originele spelen aller tijden oordelend op de filmpjes en previews, en het kost omgerekend nog geen €13 euro. Als er op dit moment een game de moeite waard is om gewoon netjes te kopen, dan is het dit vernieuwende spel wel!

("Ik heb geen credit card" is een slap excuus, er is vast wel een vader/moeder/vriend/kennis die je ter plekke €13 euro kan overhandigen voor online aanschaf.)
ben student, van die 13 euro kan ik weer een midweek avondeten (ik rule :D). Maar that's besides the point. 't is toch juist handig dat mensen het spel spelen en hier vertellen wat ze er van vinden, als nou blijkt dat 't helemaal niet tof is of dat de besturing onmogelijk is, dan weet ik in ieder geval weer wat meer, ook al ben ik zelf niet illegaal bezig. (mening)

heb em zelf ook gespeeld zit nu in zo'n laatste level maar ben er beetje al slingerend en klikken doorheen gekomen, besturing is een stuk moeilijker dan wat je in dat filmpje ziet. kan nog steeds niet "lopen" ik gooi me character gewoon heen en weer, veel sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018

Helaas moet je bij sommige spellen het met filmpjes en hoesjes bekijken doen. En dan daarop je koop baseren. En bij de meeste aankopen kan je geeneens je geld meer terugkrijgen maar kan je dan wat anders nemen voor diezelfde prijs. En dan te bedenken dat het hier om een steam iets gaat waar je dus geen hoesjes of demos hebt.

Wel erg kort door de bocht om te zeggen dat je het gelijk maar netjes moet kopen. En je bent wel erg naief om nu nog te denken dat als het eenmaal 'gratis' te verkrijgen is dat je hier nog veel aan kunt doen. Ik denk dat een stukje goedkoper maken (geld niet voor deze game ofcourse) al een stuk helpt.

Ok over de game. Heb het tien minuten gespeeld. Erg orgineel. Maar na 10 minuten mijn muis heen en weer slepen en een paar keer rechtermuizen richting tegenstander had ik het wel weer gezien.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Even voor de mensen die het met creditcard willen kopen: let op!
Ik heb via steam halflife 2 silver gekocht, die was 50 dollar. Daar kwamen nog belastingen op e.d. en dat werdt dus mooi 70 pleuro.

Dus verwacht niet dat 12,95$ 'gewoon' 12€ wordt. Het kan dus wel ongeveer 25 euro worden.

Verder lijkt het me wel een kick spel, maar niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of warez nu wel of niet evil is, is een discussie die een eigen topic waard is (en die in het verleden ook gekregen heeft). Dit topic is niet de plaats daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Niky schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:54:
Even voor de mensen die het met creditcard willen kopen: let op!
Ik heb via steam halflife 2 silver gekocht, die was 50 dollar. Daar kwamen nog belastingen op e.d. en dat werdt dus mooi 70 pleuro.

Dus verwacht niet dat 12,95$ 'gewoon' 12€ wordt. Het kan dus wel ongeveer 25 euro worden.

Verder lijkt het me wel een kick spel, maar niet mijn ding.
Niet juist. Het enige wat er gebeurt is dat Valve gewoon BTW in rekening brengt. De dollarkoers staat nu op €1,20 dus dan moet je de US$ 12,95 delen door 1,20. Vervolgens vermenigvuldigen met 1,19 om BTW te rekenen.

Ok, het is misschien mogelijk dat de dollarkoers minder gunstig stond toen jij HL2 Silver kocht maar BTW en omrekenen naar euro is het enige wat je bij Steam hoeft te doen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Komt er nog BTW bij? Dat stond nergens.

Ik heb de game al gekocht en nu nog 23 uur wachten. Ik moet wel zeggen dat ik mijn games soms download en er niet voor betaal. Maar 12 euro leek me wel een koopje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

12 dollar wel duur zeg, farcry kost bij bartsmit al 10 euros

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
aex351 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:20:
Ja als je zo redeneerd kunnen alle spellen wel 5 euri gaan kosten. Ik kan Black and White 1 ook in de graaibakken vinden voor zulke prijzen. Nieuwe spellen, nieuwprijs.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

aex351 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:20:
12 dollar.. wel goedkoop zeg.. Call of Duty 2 kost 62 euro bij bol.com

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Acid_Burn schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 02:07:
[...]

12 dollar.. wel goedkoop zeg.. Call of Duty 2 kost 62 euro bij bol.com
Niet bij mijn winkel :9

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet geloven dat mensen hier liggen klagen over een spel dat slechts 12 euro kost... de gangbare prijs van een nieuw spel in de winkel is 50 euro. Mensen hier hebben systemen die vlot de 2000 euro overschrijden, maar een leuk en vernieuwend spel voor 12 euro... ho maar :(

Velen klagen ook over EA en hun monopolie... dit spel is ontwikkeld door één man en een paar vrienden. Steam geeft hem de mogelijkheid om zijn spel te verkopen (dit is de droom van elke amateur game-ontwikkelaar) en wat geld te verdienen aan iets waar hij 2 jaar aan gewerkt heeft. Het geld gaat grotendeels naar de persoon die de game gemaakt heeft omdat er minder tussenpersonen zijn die het spel uitmelken. En toch zijn er mensen die het "nodig" vinden om het spel van minder legale bronnen binnen te halen. |:(

Ik vind dat Mark zijn centen verdient en door deze game te kopen ga ik niet enkel plezier beleven aan het spel zelf, maar wil ik ook het signaal geven dat ik voorstander ben van dit soort van games en de manier waarop het verdeeld wordt.
Ik kan maar hopen dat meer kleine developers op deze manier hun spellen aan de man kunnen brengen voor een redelijke prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:54:
Ik kan niet geloven dat mensen hier liggen klagen over een spel dat slechts 12 euro kost... de gangbare prijs van een nieuw spel in de winkel is 50 euro. Mensen hier hebben systemen die vlot de 2000 euro overschrijden, maar een leuk en vernieuwend spel voor 12 euro... ho maar :(

Velen klagen ook over EA en hun monopolie... dit spel is ontwikkeld door één man en een paar vrienden. Steam geeft hem de mogelijkheid om zijn spel te verkopen (dit is de droom van elke amateur game-ontwikkelaar) en wat geld te verdienen aan iets waar hij 2 jaar aan gewerkt heeft. Het geld gaat grotendeels naar de persoon die de game gemaakt heeft omdat er minder tussenpersonen zijn die het spel uitmelken. En toch zijn er mensen die het "nodig" vinden om het spel van minder legale bronnen binnen te halen. |:(

Ik vind dat Mark zijn centen verdient en door deze game te kopen ga ik niet enkel plezier beleven aan het spel zelf, maar wil ik ook het signaal geven dat ik voorstander ben van dit soort van games en de manier waarop het verdeeld wordt.
Ik kan maar hopen dat meer kleine developers op deze manier hun spellen aan de man kunnen brengen voor een redelijke prijs!
Ik ben het geheel, 100% met bovenstaande uitspraak eens. Ragdoll Kung Fu is een pittig staaltje orginaliteit en ik heb het alleen daarom al in de pre order staan. Pre loaded en klaar om te spelen :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
JumpStart schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:07:
[...]

Niet juist. Het enige wat er gebeurt is dat Valve gewoon BTW in rekening brengt. De dollarkoers staat nu op €1,20 dus dan moet je de US$ 12,95 delen door 1,20. Vervolgens vermenigvuldigen met 1,19 om BTW te rekenen.

Ok, het is misschien mogelijk dat de dollarkoers minder gunstig stond toen jij HL2 Silver kocht maar BTW en omrekenen naar euro is het enige wat je bij Steam hoeft te doen.
ik wil je met alle plezier de afrekening laten zien, want er kwam nog flink wat belasting bij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Voor DoD:S werd via Steam US$ 21,37 in rekening gebracht:
Stukje uit het "Steam Receipt"
Steam account name: ********
Contact email address: ********

Card-holder name: ********
Card type: MasterCard
Last 4 digits: ****

Upon release, the above card will be charged for the following:
Product name: Day of Defeat: Source
Price: 17.96
Tax: 3.41
Total: 21.37 U.S. dollars

Preorder confirmation code: ********
En US$ 17,96 * 1,19 = US$ 21,37, dus ze rekenen gewoon 19% BTW. Tegen de huidige dollarkoers van (toen) ongeveer 1:1,22 wordt dat dus &#127;€ 17,51.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Caboman schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:03:
Komt er nog BTW bij? Dat stond nergens.
Eerste zin op www.ragdollkungfu.com:
Rag Doll Kung Fu, a wildly entertaining new game from designer Mark Healey, will be made available to gamers everywhere on October 12, 2005 via Steam, for only $14.95+tax (about £8.40).
Of in Steam:
Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/3039/tax7ht.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor Ragdoll Kung Fu wordt dit dus:

Pre-orderNormal
Price:$12.95$14.95
Tax:$2.46$2.84
Total:$15.41$17.79
Euro:€12.84€14.82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:03:
Voor Ragdoll Kung Fu wordt dit dus:

Pre-orderNormal
Price:$12.95$14.95
Tax:$2.46$2.84
Total:$15.41$17.79
Euro:€12.84€14.82
Kijk! Dat is info waar je wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:43
Helaas. Weer 'n spel dat ik niet kan kopen bij gebrek aan 'n CC...

WOW was er ook zo een, de dvd kon ik overnemen van een vriend om er daarna achter te komen dat je online met CC speeltijd moest kopen.
Na 3 maanden kreeg ik gelukkig op GOT de tip dat je bij je lokale gamesboer ook speeltijd kan kopen.
(kun je nagaan hoe vaak ik daar kom! 8)7 )

Ik hoop dat dit spel binnenkort ook anders kan betalen, anders zit er niets anders op dan maar te passen.
Dat illegale gedoe werkt toch maar gedeeltelijk of niet tegenwoordig. Die spelproducenten proppen (terecht!) een te goede serialcheck in die games!

Dit spel is de eerste sinds WOW dat ik echt interessant vind. Maar afwachten...

En nee, ik ken niemand met 'n CC, anders had ik dit niet gepost.

[ Voor 6% gewijzigd door Richub op 11-10-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Richub schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:25:
Helaas. Weer 'n spel dat ik niet kan kopen bij gebrek aan 'n CC...
En nee, ik ken niemand met 'n CC, anders had ik dit niet gepost.
Sorry maar dat bestaat gewoon niet er is altijd wel iemand met een CC

Trouwens 1976? comon dan kan je er zelf een halen :)
Dat fobische gedoe allemaal over credit cards.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TheEvilCuber schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:03:
[...]

Sorry maar dat bestaat gewoon niet er is altijd wel iemand met een CC

Trouwens 1976? comon dan kan je er zelf een halen :)
Dat fobische gedoe allemaal over credit cards.
Idd.. ren gewoon ff je bank binnen en vraag een CC... Ik heb er zo een gekregen. En ik heb em nooit op zak... en ik ben er heel blij mee.. :)
Vanavond dit spel spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
ReCreator schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:44:
[...]

Idd.. ren gewoon ff je bank binnen en vraag een CC... Ik heb er zo een gekregen. En ik heb em nooit op zak... en ik ben er heel blij mee.. :)
Vanavond dit spel spelen!!
Wat als je nog geen 18 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Niky schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:27:
[...]Wat als je nog geen 18 bent?
Ik heb geen credit card" is een slap excuus, er is vast wel een vader/moeder/vriend/kennis die je ter plekke €13 euro kan overhandigen voor online aanschaf.
En recreator bedoelt dat natuurlijk in referentie tot het geboortejaar van 1976...

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 12-10-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
True, maar ReCreator zei dat iedereen zomaar een CC kan halen, wat niet zo is.

Laten we maar weer OT gaan, vanavond komt 'ie uit, ik denk dat ik 'm eerst even speel bij een vriend om te kijken of ik 'm leuk vind, en dan de CC van mn pappa leen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
24.00h... dat is aan de late kant
Dat zal dan eerder morgenvroeg worden voor ik naar het werk vertrek.

Als je op de valve of lionhead fora leest is het wel lachen hoe mensen zich vergissen met de releasedate/time en timezones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Niky schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:41:
[...]

True, maar ReCreator zei dat iedereen zomaar een CC kan halen, wat niet zo is.

Laten we maar weer OT gaan, vanavond komt 'ie uit, ik denk dat ik 'm eerst even speel bij een vriend om te kijken of ik 'm leuk vind, en dan de CC van mn pappa leen :+
Klopt, je moet geloof ik een vast salaris hebben ofzo... Agjha.. Idd beetje offtopic.. voor CC vragen moet je naar de bank :)

Ik ben erg benieuwd hoe dit spel speelt.. ik moet vanavond wel weg mja..

Wat ik trouwens erg jammer vind is dat het spel nu pas beschikbaar is...
Ik heb dit spel de eerste dag van de pre-order gekocht... nu kwam hij die dag ook illegaal meteen uit... En eigenlijk vind ik dat als het spel lekt, of illegaal te spelen is dat het ook direct unlocked moet worden op Steam.. nu zijn de mensen die dit spel downloaden al lekker aan het spelen en de mensen die em kopen moeten een week langer wachten!
Eerlijk duurt het langst... :/

Maar goed! vanavond mogen wij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Gewoon mass-steam bans voor de illegale gebruikers, zoals bij HL² (wel irrealistisch, maar men kan dromen...)

Trouwes, mensen die dit downen en het meer dan één dag spelen moesten ze heeeeeeeel veeeeel pijn doen. Als je het goed genoeg vindt om het meer dan één keer open te doen, is het zijn prijs waard, zeker als je kijkt van wie je nu helemaal aan het stelen bent...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[ook-off-topic-modus]

Zinloze discussie lijkt mij:

Zin om een Poll te houden wie hier wel/geen illegale software in huis/op pc heeft staan??

Er zijn er weinig die alles origineel hebben. Ik zou je bijna uit willen dagen, om iemand naar voren te brengen die dat heeft.

Natuurlijk download ik alles wat me leuk lijkt (films/games/software) Maar als het het echt waard is om origineel te kopen , Duh. Ik noem :

- Battlefield 2
- Halflife 2
- Call of Duty
- Far Cry
- Medal of honor Pacific assault

En natuurlijk Windows Xp Pro :D
en dergelijke

my 2 ct...
[/ook-off-topic-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer zo;n filmpje gekeken. Het is toch wel erg grappig. Komt er nog een demo oid van uit of alleen een final version?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:40:
net weer zo;n filmpje gekeken. Het is toch wel erg grappig. Komt er nog een demo oid van uit of alleen een final version?
Lees nou voor de aardigheid de startpost nog eens goed door. Ik bedoel... ach laat ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik heb 'm even gespeeld en het is best wennen. Rondjes draaien met je muis, bewegen en slaan, je zult het wel zien.

Morgen zal ik het langer spelen en ik zie wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:43
Aan al die mensen die vinden dat het onzin is als je geen CC hebt: Ik heb al 20 jaar een WaJong uitkering en de eerste bank die mij een CC geeft moet ik nog vinden!

En wat betreft vrienden/familie: ook daar lieg ik niet om!
Mijn vrienden zitten meestal in hetzelfde financiele schuitje als ikzelf, en in mijn familie vindt niemand een CC noodzakelijk of enige meerwaarde hebben.

Toch jammer dat je niet geloofd wordt als je gewoon de waarheid zegt. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Richub schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 03:58:
Aan al die mensen die vinden dat het onzin is als je geen CC hebt: Ik heb al 20 jaar een WaJong uitkering en de eerste bank die mij een CC geeft moet ik nog vinden!

En wat betreft vrienden/familie: ook daar lieg ik niet om!
Mijn vrienden zitten meestal in hetzelfde financiele schuitje als ikzelf, en in mijn familie vindt niemand een CC noodzakelijk of enige meerwaarde hebben.

Toch jammer dat je niet geloofd wordt als je gewoon de waarheid zegt. :r
Even genoeg hierover denk ik :-) no offence

Iemand hier die m al gespeeld heeft en zijn ervaring wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het niet heel erg cool zijn om een soort 2D contest met /13 te beginnen met als onderwerp "ontwerp je eigen Ragdoll skin"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb em voor ik naar werk vertrok effie gespeeld.
Zoals eerder gezegd is het effie wennen maar 't is wel hilarisch.
Er komt redelijk wat skill bij kijken, je kan dus niet zomaar heen en weer raggen met je muis en hopen dat je wint.

Ik ben naar een 90tal minuten halverwege de singeplayer maar de highscore is gebaseerd op tijd, dus het zal effie duren eer je de highscore kan wegkapen.

Heb ook effie online gespeeld en werd daar zwaar geowned. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:03:
zou het niet heel erg cool zijn om een soort 2D contest met /13 te beginnen met als onderwerp "ontwerp je eigen Ragdoll skin"?
Ik denk dat zo'n contest wel in dit topic past... 'k kan de startpost wel aanpassen.
Maar wat valt er te winnen met die contest? Wordt die skin dan de officiële tweakers outfit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
mijn persoonlijke mening:

Ik begon met spelen en dacht gelijk: hoe ga ik dit voor elkaar krijgen?
de besturing is even wennen, maar als je het eenmaal doorhebt, krijg je serieus een karate fight die je zelf helemaal kan besturen! geen voor geprogrameerde kicks en dat soort dingen, je raakt je tegenstander zoals jij hem benanderd! heel cool gedaan, je kan een beetje je eigen style maken!

sounds werden naar mijn mening na een tijdje beetje iritant! soms is het ook moeilijk om een object goed te raken, soms beetje frustreerend maar goed, al met al: een super orgineel spel! en zeker weten de moeite waard!!

btw: op internet spelen is zeker gaaf! en je hebt ook een voetbal spelletje erin, dat is ook grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Erg leuk spelletje. Lekker simpele opzet maar wel verdomt moeilijk in het begin, begin er nu een beetje aan te wennen, maar ben al bijna aan het eind van het spel. :P Maar dat heeft meer met geluk en gewoon dom rammen te maken dan met gecoordineert vechten, komt er wel steeds meer van.
Helaas is soms de camera beetje wazig, zie je je mannetje maar heel klein en is het moeilijk vechten.

Ik ben iig blij dat ik hem gewoon gekocht heb, veel geld is het niet en het is het zeker waard, en als dit beetje aanslaat is het misschien een teken dat orginele spellen/concepten toch een kans krijgen en krijgen we misschien in de toekomst wel weer meer orginele spellen ipv 100 ongeveer dezelfde FPS / RTS enz games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Echt een leuk spel.. ik heb me kapot gelachen :) Erg orgineel...
Ook meten een eigen slik gemaakt... stickmen.. met van de hark handen snappie :P
Ziet er echt gaaf uit, en krijg er veel leuke commentaar op :)

Wel is het zo dat je minder goed te zien bent, daar klagen sommige ook over... mja je kan zo ook ontzichtbaar worden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:11:
[...]
Ik denk dat zo'n contest wel in dit topic past... 'k kan de startpost wel aanpassen.
Maar wat valt er te winnen met die contest? Wordt die skin dan de officiële tweakers outfit?
Eeuwige roem kan je winnen :). Denk dat het wel leuk is om het wel een beetje in de stijl van tweakers te laten qua kleuren en misschien klein het logo van tweakers erbij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmogend nog deathmatch gespeeld... errug leuk!
Elkaar bestroken met voeten, handen, hoofden, wapens en chi power...
Sommige tegenstanders waren al in staat om een paar coole moves uit te voeren. (flying kick, roundhouse kick, ...).
Ik verzamel vaak een paar vliendertjes terwijl de rest aan het vechten is en dan ga ik rustig in een hoekje mijn special powers opladen. Dan kan ik de tegenstand meestal wel verslaan. De weapons vind ik momenteel nog moeilijk... maar ze zien er wel cool uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Gisterenavond heel eventjes kunnen spelen... Funnnay!

Eerst wat problemen met verdwenen tekst en menus, maar de laatste forcewares (78.01, laatste whql) losten dat wel op.

Best wel te doen, zelfs met een touchpad van een laptop :o

Vanavond meer... dit is echt wel een aanrader!!!

Chi Powaaah!

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:13
Kan iemand me helpen, hoe moet je mediteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
CerielTjuh schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:54:
Kan iemand me helpen, hoe moet je mediteren?
Voeten tegen elkaar aan en dan het hoofd naar beneden trekken :)
Ik zat daar ook een tijdje vast omdat ik dacht dat je dezelfde houding als je master moest aannemen :)
Inmiddels al uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een spel is waar je een muisarm van krijgt, dan is het dit spel wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Iemand met een rlxte server/dojo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik heb het op een LAN-party geïnstalleerd en een uurtje later had ik het uitgespeeld...

Maar toch bleef ik het spelen, het heeft iets innovatiefs dat niet snel verveeld.

Waren maar meer gamedevelopers zo creatief, dat ze zoiets erbij ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ehm, na het spel een keer gespeelt en afgesloten te hebben. Zie ik dus geen menu meer als ik t weer opstart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pandemic schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:34:
Ehm, na het spel een keer gespeelt en afgesloten te hebben. Zie ik dus geen menu meer als ik t weer opstart ?
Dit probleem had ik ook. Bij mij was opnieuw uitpakken in een andere directory de oplossing (dus de map naam veranderden). (uhum) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:49
Sjeez dat spel ziet er wel lache uit. Door diverse aankopen deze maand zit ik wat krap bij kas, maar die 15 dollar maakt het wel erg aantrekkelijk. En die presentatie zag er erg goed uit, met veel mogelijkheden en een origineel spelconcept.

Alleen ben ik bang dat ik binnen no-time RSI heb :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Dat rsi valt wel mee, eens je de verhaallijn hebt gespeeld is alleen mutliplay nog enigzins aantrekkelijk.
Persoonlijk was ik ook daar op uitgekeken na een paar potjes.
Het enige wat dan overblijft is vrienden [die het niet kennen] een pak rammel te geven.
Leuk concept en weer eens iets anders maar dat het een game is waar je uren in gaat steken?
Oh en het is natuurlijk een leuke parodie op het hoge b-film gehalte in kong-fu films :)
Het is het geld wel waard maar meer ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al even wat op google gezocht, maar ik kan gee websites vinden over die poses. Die fire fist (oid) lukte me wel de eerste keer, maar dat was ook de laatste keer. Waar staan voorbeeldjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op de fora van valve en lionhead vind je wel threads met poses en tips & tricks.

De pose om fire te krijgen wordt trouwens volledig uitgelegd in de tutorial/single player campaign/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Wat voor multiplayer opties zijn er? Is er een ranking systeem? Etc etc. :)
Pagina: 1