Toon posts:

[2003] Terminal/scriptlogic probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij gebruiken voor een klant hier in de buurt Terminal service van windows 2003, ook gebruiken wij hierbij het pakket Scriptlogic. Maar de gebruikers kunnen nu niet meer inloggen en krijgen deze 2 fouten, en daarna start de Terminal niet door. Ook als we scriptlogic uit zetten voor terminal servers starten de terminals niet door, ze blijven dan hangen na het inloggen.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jh.cazemier/error1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jh.cazemier/error2.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 11:06 ]

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:17
Moet je met deze vraag niet bij de helpdesk van scriptlogic zijn ?

(Overigens: de tweede foutmelding doet mij een rechtenprobleem vermoeden)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Jah want er is wat aangepast in het register op de Terminal Server, dit had ook met rechten te maken idd, maar dit hebben we allemaal weer netjes terug gezet naar de oorspronkelijke staat, dus er is ook nog mogelijkheid dat het een register probleem is, wat ik overigens niet kan vinden. In de eventviewer staat trouwens ook niks

Verwijderd

ik heb je errorcode even vertaald naar 0x80004002. misschien wat handiger zoekterm in google.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ok handig, ik zal ff verder gaan zoeken. Denk dat het iets met rechten te maken heeft, maar wat pcies

edit:
Kreeg net te horen van collega dat het iets met root class was in het register, dat hij daarin wat aangepast had. Is er een mogelijkeheid om de root class te restoren oid?

tnx modje :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 13:22 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je zelf de laatste reactie hebt geplaatst, zou je dan je laatste reactie willen bewerken in plaats van een nieuwe reactie te plaatsen? :)

Het topic kicken is niet toegestaan binnen 24 uur :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is al opgelost, de rechten stonden niet goed in Classes root ( localmachine, currentuser).
Pagina: 1