Toon posts:

Beeldscherm gaat steeds op zwart

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja, mijn beeldscherm gaat steeds op zwart en dan weer naar het normale beeld. Nu is het even een tijdje niet, maar toenet leekt het wel of het een discotheek hier op mijn kamer was. Hij gaat ook niet uit, want mijn beeldscherm lampje blijft wel mooi op groen staan. Ik heb een Benq FP731. Ik merk net zelf dat dit vooral het geval is bij filmpjes. Ik selecteer zojuist een filmpje en floep, op zwart. Afspelen van een filmpje lukt al helemaal niet, want dan gaat mijn beeld voor een lange tijd op zwart en slaat de PC vast. Het beeld springt dus ongeveer een seconden op zwart en daarna gaat het naar het normale beeld. Als het op zwart springt werkt Windows gewoon nog wel, want terwijl ik dit type is het beeld al een aantal kreeg op zwart gesprongen (kan dus gewoon doortypen alstie in die seconden op zwart staat). Refreshrate btw ook al hoger en lager gezet, maar helpt ook niets.

Monitor: Benq FP731
Videokaart: GeForce FX 5200

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Sluit hem eens aan op een andere computer, dan weet je in ieder geval of het aan het beldscherm ligt of aan je computer.
Als je lampje groen blijft dan kan het ook nog je videokaart zijn.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:33:
Sluit hem eens aan op een andere computer, dan weet je in ieder geval of het aan het beldscherm ligt of aan je computer.
Als je lampje groen blijft dan kan het ook nog je videokaart zijn.
Oké, beeldscherm aangesloten op andere PC en nu werkt ie gewoon perfect. Net weer terug aangesloten op de PC die dus problemen geeft, en nu kan ik nog eens meer fatsoenlijk computeren. Overal streepen e.d. Videokaartje dus?

Verwijderd

Denk het. Ruk je videokaart er eens uit en plug hem eropnieuw in. Lukt dit niet... misschien dan een ander slot terugzetten, mits je die heb.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:33:
Denk het. Ruk je videokaart er eens uit en plug hem eropnieuw in. Lukt dit niet... misschien dan een ander slot terugzetten, mits je die heb.
Heb em eruit gehaald en er weer ingestopt, maar nog steeds hetzelfde effect. Een ander slot heb ik niet.