I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Is het de bedoeling dat er ingelogd moet worden? Dat is me niet helemaal duidelijk uit je post. Zo niet: zorg dat de IIS gebruiker rechten heeft op de te benaderen directory, zo wel: zorg dat de gebruiker waar je mee wilt inloggen bestaat op de server waarnaar je verwijst en rechten heeft op de directory.
Zonder meer info van jouw kant kan ik er ook niet meer over zeggen.
Zonder meer info van jouw kant kan ik er ook niet meer over zeggen.
Het is niet de bedoeling dat er ingelogd moet worden.
Het gaat er puur om dat de applicatie niet op de webserver zelf kan draaien.
Er moet gewoon vanuit bijv. www.test.nl/shareopandereserver/ benaderd kunnen worden.
Het gaat er puur om dat de applicatie niet op de webserver zelf kan draaien.
Er moet gewoon vanuit bijv. www.test.nl/shareopandereserver/ benaderd kunnen worden.
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Zoals cowgirl zegt: Zorg dat je IIS gebruiker toegang heeft op de te benaderen directory.
Het blijft toch altijd lastig om met verschillende servers via een UNC pad (tip: zoekwoord
) de hele handel te koppelen.
Het blijft toch altijd lastig om met verschillende servers via een UNC pad (tip: zoekwoord
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Hmm, krijg constant die stomme pop-up, heb zelfs everyone alle rechten gegeven op de server.
Gaat dus blijkbaar niet geheel goed....
Heb een IFrame geprobeert op de "Normale" server en dan kan ik dus wel de pagina ophalen.
Maar een Virtual Dir. Werkt niet...
Iemand enig idee?
Gaat dus blijkbaar niet geheel goed....
Heb een IFrame geprobeert op de "Normale" server en dan kan ik dus wel de pagina ophalen.
Maar een Virtual Dir. Werkt niet...
Iemand enig idee?
[ Voor 40% gewijzigd door HarryL op 28-09-2005 10:51 ]
Wat als je de locale IUser van de server waar IIS op draaid rechten geeft op de share.
Pagina: 1