Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Terwijl een store gerestart wordt is hij even niet te benaderen door clients, logisch eigenlijk. In de meeste gevallen duurt dit maar een paar seconden dus zal de gebruiker er weinig van merken.
Wel moet je natuurlijk eens goed gaan nadenken over onderhoud aan een server die 24/7 in productie is. Je zult toch eens onderhoud moeten plannen. Hoe doe je dat nu met updates en servicepacks?
Wel moet je natuurlijk eens goed gaan nadenken over onderhoud aan een server die 24/7 in productie is. Je zult toch eens onderhoud moeten plannen. Hoe doe je dat nu met updates en servicepacks?
De server gaat periodiek down. Maar ik zit nu tegen een update van de AV software aan te hikken die ik eigenlijk niet wil uitstellen. Wat ik met mijn vraag eigenlijk bedoelde is of het bij de clients foutmeldingen oplevert of dat er alleen een vertraging in de respons merkbaar is. In het eerste geval staat meteen half het bedrijf op de drempel met de mededeling dat ze "een hupseflup melding" van Outlook hebben
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5