Internetverbinding 'springt eruit' bij gebruik Bittorrent

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Ik heb de ABC bittorrent-client die altijd goed heeft gewerkt (v 2.6.9). Maar de laatste weken is er iets vreemds aan de hand. Zonder dat ik wat heb gewijzigd aan mijn internetverbinding en torrent-client (of wat dan ook); floept het Internet eruit bij het gebruik van ABC.

Ik krijg de verbinding dan wel weer terug (ff snel een ipconfig/release - ipconfig/renew cmd geven); maar het punt is dat mijn bittorrent opeens niet meer schijnt te werken? Ik heb vervolgens de nieuwste client-versie geïnstalleerd (3.xxx); maar het probleem blijft.

Blockt mijn ISP iets? Of is er iets anders aan de hand?

[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 28-09-2005 00:15 ]

Verwijderd

Router erachter?

Die knalt er waarschijnlijk uit omdat je teveel incoming / outgoing connecties maakt :)

Er was, een patch , hiervoor om xp bijv 50 open ports te geven ofzo,, het had iig te maken met de komst van service pack II .

Mijn router ligt er ook uit al zet ik alle utp / udp open naar mijn bak, gamen en het is over.

• Silent Thunder
ABC draait direct op de (internet)-server (Win XP Pro SP2); en heb dus geen router oid.

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 28-09-2005 00:18 ]

Verwijderd

Patch, kan je proberen, Kan je handmatig het aantal connecties openzetten van 10 naar 50 of meer, dat is met de komst van SP2 teruggezet naar 10 wegens beveiligingsredenen.

Ik heb 'm laatst ook geinstalleerd.

http://members.home.nl/lism.1/evidp.rar

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 00:22 ]

• Silent Thunder
Zo te zien werkt 'ie nu beter.

Internet is er in ieder geval nog niet uit geweest; en hij download.

Thnx; als hij het achteraf nog niet doet en het probleem ergens anders ligt kick ik 't draadje wel weer; maar volgens mij is het nu goed.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ik heb hetzelfde gehad met ABC. Ben overgeswitched naar BitComet en heb nergens last van, misschien dat je dit ook eens kan proberen :)
Pagina: 1