Ik heb hier een net nieuw systempje gebouwd met
Intel Pentium IV 3 ghz(530, 1mb)
Gigabyte 8I945P Pro(Intel 945 chipset)
2 gb DDR2 geheugen(533mhz)
2x200 gb en 1x80gb
Antec SLK2650BQE 350w computerkast
USB Microsoft Media toetsenbord
USB Logitech MX1000(laser)
Het probleem:
Als ik in de bios USB muis en toetsenbord aanzet dan hoor ik klik van het systeem dat die aangaat en bij het biosscherm zie ik dan meteen op het scherm "No Signal" en het systeem gaat dan niet door. Zet ik die ondersteuning uit dan gaat het goed. Alles werkt trouwens prima met het systeem maar in de Dos mode werkt mijn tb en muis dus niet. Ik heb al een updatetje gehaald naar F7. Is dit op een manier nog in te stellen? Ik heb wel ergens nog de converters maar ik gebruik PS/2 poort voor de stroom voor mijn 2 x 2,5 inch 80 gb harde schijven aan te sturen.
Intel Pentium IV 3 ghz(530, 1mb)
Gigabyte 8I945P Pro(Intel 945 chipset)
2 gb DDR2 geheugen(533mhz)
2x200 gb en 1x80gb
Antec SLK2650BQE 350w computerkast
USB Microsoft Media toetsenbord
USB Logitech MX1000(laser)
Het probleem:
Als ik in de bios USB muis en toetsenbord aanzet dan hoor ik klik van het systeem dat die aangaat en bij het biosscherm zie ik dan meteen op het scherm "No Signal" en het systeem gaat dan niet door. Zet ik die ondersteuning uit dan gaat het goed. Alles werkt trouwens prima met het systeem maar in de Dos mode werkt mijn tb en muis dus niet. Ik heb al een updatetje gehaald naar F7. Is dit op een manier nog in te stellen? Ik heb wel ergens nog de converters maar ik gebruik PS/2 poort voor de stroom voor mijn 2 x 2,5 inch 80 gb harde schijven aan te sturen.
[ Voor 4% gewijzigd door itsalex op 27-09-2005 22:52 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!