"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
weet iemand wat de max capture resolutie van de Terratec TV+ is?
Op hun site staat alleen dit bij de specs:
TV in full-screen mode or in a window (scalable to a maximum of 768 x 576)
<edit>en de TValue?!?</edit>
Op hun site staat alleen dit bij de specs:
TV in full-screen mode or in a window (scalable to a maximum of 768 x 576)
<edit>en de TValue?!?</edit>
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Hmm, mijn Hauppauge kan in principe op 768x576 capturen (Volledige PAL resolutie). Echter, hij geeft dan wel wat storende strepen en mijn systeem (pentiumIII-600) is er net niet snel genoeg voor om het bij te benen, zelfs mijn IBM 75GXP harddiskje krijgt het dan heel moeilijk. 384x288 werkt bij mij wel altijd goed, dus halve PAL resolutie.
Mijn MIRO-DC10 kan wel probleemloos de volledige PAL resolutie capturen. Helaas wil de MIRO alleen in zijn eigen Motion-JPEG formaat capturen, dit is weer minder als je ook nog eens naar DIVX of MPEG wilt encoden, wat ook weer kwaliteitsverlies oplevert. Maar door die MJPEG encoding vraagt het capturen met deze kaart wel minder bandbreedte in je systeem en kan die het dus makkelijk aan.
Mijn MIRO-DC10 kan wel probleemloos de volledige PAL resolutie capturen. Helaas wil de MIRO alleen in zijn eigen Motion-JPEG formaat capturen, dit is weer minder als je ook nog eens naar DIVX of MPEG wilt encoden, wat ook weer kwaliteitsverlies oplevert. Maar door die MJPEG encoding vraagt het capturen met deze kaart wel minder bandbreedte in je systeem en kan die het dus makkelijk aan.
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Kan je die Miro niet met virtual dub iets anders laten gebruiken behalve MJPEG, wat overigens een hele behoorlijke grab codec is qua kwaliteit...
http://www.geocities.com/virtualdub
http://www.geocities.com/virtualdub
Verwijderd
Aangezien een TV iets meer dan 400 beeldlijnen kent zal ik gaan voor 640x480 maar hou er rekening mee dat in AVI (niet divx) waarmee de meeste proggies opnemen je snel aan de 2 Gb limiet zit
Asus live maakt voor mij gewoon aansluitend een nieuwe file aan, verse 2 Gb. Met Virtual dub gaat ie zelfs gewoon door over de 2 Gb. Boven de 4 Gb ben ik nog niet geweest (55 minuten video in Indeo 5.01)
Pagina: 1