Probleem met drivers van m'n TV @nywhere kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gostevie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-02 21:02
Hallo, ik heb m'n PC geformatteerd en wil nu gedownloade drivers installeren, het probleem is alleen dat als ik ze download ik een "We CAN'T find any TV713X Devices on your system" foutmelding krijg. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ? Ik heb dus een TV @nywhere van MSI, helaas heb ik de bijbehorende CD-Rom niet bij de hand en ik wil toch graag dat ie even werkt...

Alvast bedankt voor enige hulp

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en welke heb je :?
ik zie de tv @nywhere
tv @nywhere master
tv @nywhere plus en nog wat andere.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• gostevie
Ah sorry, volgens mij heb ik gewoon de TV @nywhere Plus (bij MSI is dat ook de enige TV @nywhere die ik in het rijtje zie staan btw...)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://www.msi.com.tw/pro.../spt_dld_list.php?kind=10
klik eens op archives ;)
mischien dat je een verkeerde driver probeerd te installeren en is het een master of een gewone ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• gostevie
Wat vaag... toen ik de Plus drivers van die link van jou downloade kreeg ik die foutmelding niet...

Nou ja, ik moet zeggen dat de gewone ook meer op mijn kaart lijkt, dus ik ben die nu ook aan het downloaden.

We zullen zo zien :)

• gostevie
Godver de godver, ik krijg de "gewone" drivers niet gedownload (corrupt) en de software kan ik niet installeren omdat m'n key bij m'n ouders ligt...

Nou ja, dan maar gewoon wachten tot ik die CD in het weekend op kan halen. In ieder geval bedankt!
Pagina: 1