Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GPS ontvanger voor iPAQ

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een iPAQ die ik mogelijk voor GPS navigatie wil gaan gebruiken, echter heb ik hiervoor nog een GPS ontvanger nodig,
na even te zoeken op marktplaats naar GPS ontvangers blijkt dat er heel veel verschillende zijn waarvan de 1 nog meer satelieten kan 'zien' dan de andere.

Ik ben erg benieuwd wat jullie bevindingen zijn qua GPS ontvangers, het maakt mij niet zoveel uit of hij bedraad is of werkt via bluetooth, hopelijk kunnen jullie iets aanraden of mogelijk afraden.

Verwijderd

Ik gebruik de 16ch Nemerix BT GPS module (ongeveer 100€) in combinatie met mijn Ipaq HX4700.

Deze combo ben ik erg te spreken over... ook goede ontvangst als ik de module bv in de broekzak heb en aan het wandelen ben, icm navigatie !
Ik heb hem eigenlijk altijd aan de spanning liggen in de auto, maar als ik dat niet heb dan is de accu duur ongeveer 20 uur (en das best lang ;) ).
Het bluetooth bereik ik ook uitstekend, als ik de auto voor aan de straat heb staan, en ik zit achter het huis aan m'n biertje, dan heb ik nog verbinding via bluetooth :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 22:09 ]

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Dit wordt een opnoemtopic, maar de meeste die je zult tegenkomen, zullen lijken op deze,
http://www.pdashop.nl/product/15672, die niet meer te koop is en vervangen is door deze,
http://www.pdashop.nl/product/18248
Snel "online", snel reagerend.

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:55
Wat is je budget? Als dit geen issue is (150 EUR) dan zou ik voor een SiRF III gaan. Zelf gebruik ik de Globalsat BT-338. Erg klein, lange gebruiksduur...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie commentaar, ik zal de genoemde modellen eens bekijken en hieruit een keuze maken.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Tovenaar: voortaan graag eerst zelf even rondkijken op het web wat er te krijgen is, jezelf even verdiepen in wat er te krijgen is en welke voor jou geschikt zijn is aan te raden: daarvan zie ik namelijk niks terug in je topicstart, vandaar dat deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.