Toon posts:

FPS1000?

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik info kan vinden over deze schatjes? Ik heb het dus over de Creative FPS 1000 set. Op de site van Creative kan ik nl alleen maar FPS 2500 vinden en nog een nieuwere...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:09

Verwijderd

Topicstarter
Hee, thnx

• Yoda
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Dit is echt een betere geluids-set, ik heb hem bij Funprice gehaald voor 180 piekies,...zeker de moeite waard.

• Hoyden
  • Laatst online: 10:09
Rodo Sales & Service f 149,-

• RdB_IA
  • Niet online

RdB_IA

42

ik heb hem ook, maar vind het geluid niet echt super. Het klinkt wel goed voor pc-speakers, dat wel, maar m'n stereosetje is toch wel een stukkie beter hoor

(en dat hoor ik zelfs...met mijn ongeoefende oor..)

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Setje schopt zwaar kont. Komt een beste bak herrie uit voor een paar van die kleine k&t speakertjes.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:24

botoo

💀 too old to die young

Speakers van je normale stereo zijn bijna altijd beter, FPS1000 is een hoop waar voor het geld en voor een pc setje behoorlijk goed, ik ben er iig dik tevreden mee.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Hmmm die FPS1000 is veel voor weinig, maar heb er toch veel problemen mee. Geluid van de U2W schijven komt door mijn rechterfront-speaker, als ik het ligt aan doet zeggen de speakertjes POP, veel ruis, etc. Heb al van alles geprobeerd, maar moet er maar mee leren leven..... Het schijnt dat de FPS2000 nog veel beter zijn en deze symptomen niet vertoont...maar ja die zijn ook drie x zo duur.....

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nog sites met reviews van deze bakkies en foto's?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

FPS 1000: 134,- bij www.eynstein.nl

(off topic: bij eynstein is het gek genoeg goedkoper om een losse SB live! te kopen en een setje FPS 1000, dan de combo...)

Geinig setje lijkt me, maar lang niet te vergelijken met normale speakers, maar laten we die discussie niet weer oprafelen, mijn mening: voor 134,- krijg je niets beters dan de FPS 1000!

Verwijderd

Ik heb ook deze set gehad maar wat een klote dinge zijn dat zeg! Plastic troep is het.

Als je em hard wil zetten hoor je alleen nog maar het gekrijs van die kleine tering speakertjes en die hele sub (wat trouwens ook bagger is) hoor je nie eens meer. Ik ben er gewoon zwaar ontevreden over :(

Heb nu eindelijk m'n Midiland S4/8200 set binnen, en daar komt pas geluid uit mense! Echt super kicke sound gewoon.
Pagina: 1