Voor mijn studievereniging zit ik in een commissie die de verenigingswebsite (www.lisa-groningen.nl) onderhoudt. Nu heb ik van een aantal mensen gehoord dat de site af en toe niet doorlaadt. Nadat ik toevallig Norton Internet Security op mijn pc had gezet laadde de site bij mij in eerste instantie ook niet door. Ik kreeg enkel de lichtblauwe achtergrond te zien. Nadat ik de popupblocker van Norton zo had ingesteld dat hij de site als 'toegestane website' zag waren er geen problemen meer.
Ik ben inmiddels al zover dat ik doorheb dat iets in de (php)code van deze pavlovreactie bij popupblockers veroorzaakt. Probleem is echter dat ik er niet achter ben gekomen wat dit precies veroorzaakt en hoe dit op te lossen is. Kan iemand hier mij helpen?
Ik ben inmiddels al zover dat ik doorheb dat iets in de (php)code van deze pavlovreactie bij popupblockers veroorzaakt. Probleem is echter dat ik er niet achter ben gekomen wat dit precies veroorzaakt en hoe dit op te lossen is. Kan iemand hier mij helpen?