Jazzphonie iemand ervaring met deze VOIP provider?

Pagina: 1
Acties:

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Vandaag komt me moeder aanzetten met een getekend contract voor Jazzphonie een VOIP internet dienst. www.jazzphonie.nl

Wat ik net al tegen kwam is dat ze je huidige KPN abo opzeggen en het nummer porteren naar hun eigen dienst.

Aangezien deze dienst € 25,- kost per maand, en het onbeperkt** gratis bellen naar vaste nummer en € 15,- tegoed krijgt per maand.

**Fair use aka 8,5 uur gratis bellen naar vast.

Nu ben ik graag benieuwd of dit enige consequenties gaat hebben voor mijn huidige kpn koperlijn, aangezien ik binnenkort per 31-10 overstap op Tweakdsl.

Iemand anders die een goedkoper alternatief weet? Want mogelijk kunnen we er nog onderuit.

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
De site ziet er in ieder geval niet professioneel uit en het 'bedrijf' verstopt zich achter een 0900 nummer en een postbus.

Verder vind ik hun tarieven schrikbarend hoog. Ik kan op dit moment gratis bellen naar vaste nummers in Nederland, en betaal naar mobiel ongeveer 20 eurocent per minuut.

Dit alles zonder maandelijkse kosten.

Voor mijn telefoonnummer voor binnenkomende gesprekken betaal ik 10 euro per jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door real-doc op 28-09-2005 15:53 ]

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-02 22:15

renedepe

wheeeeelp!!!

Hmm, bij mij doet de site het niet eens. Ik vind het maar een beetje vaag verhaal......
als ik eerlijk mag zijn.

Vind het ook niet eens goedkoop. En een fair use telefoon policy? En dan MAAR 8,5 uur per maand, das toch niets????

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ach ja zal over een maand of wat wel bij kassa langs komen ben ik bang...

Verwijderd

Beste lezers,

Vandaag kwamen ze ook bij mij langs.Nu ben ik op zoek naar mensen met een negatieve of positieve ervaring.
Bij mij gaat het namelijk om zuivere oplichting.

Graag zou ik dit willen weten, omdat ik bezig ben met het tv-programma Opgelicht, omdat het bij mij in ieder geval om oplichting ging. En om sterker te staan vroeg Opgelicht me om meer mensen hierin te vinden. Vandaar mijn vraag aan u.

Kunt u mij misschien hierbij helpen? Misschien heeft u meer informatie voor me.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten
Mirjam