Ik heb een D-link dsl-g604t. Dit is een modem router met 4 poortenswitch.
Het probleem is dat ik geen verbinding kan maken met mijn provider. Dit is in de logs de foutboodschap dat ik krijg;
Jan 1 12:12:05> Failed to Authenicate
Jan 1 12:12:05> Connection terminated.
Jan 1 12:12:05> pppd 2.4.1 started by root, uid 0
Jan 1 12:12:06> Connect: ppp0 {--}
Jan 1 12:12:08> CHAP authentication failed
Hij ondersteunt normaal PAP en CHAP security authentication. Heb overal al gekeken. Weet nu ook dat een radius authentificatie is.
Als ik mij wil verbinden via winxp dan lukt het. De verbinding werkt schitterend maar eenmaal ik de modem router wireless inzet om de verbinding te maken dan weigert hij de verbinding te maken.
Als ik op properties van mijn adsl verbinding ga in winxp is het deze optie dat ik kies waarna mijn verbinding gaat.

In de specs van de D-link ondersteund deze ook PAP en CHAP dus zou het moeten gaan behalve dat het niet gaat
Kan iemand mij verder helpen?
Het probleem is dat ik geen verbinding kan maken met mijn provider. Dit is in de logs de foutboodschap dat ik krijg;
Jan 1 12:12:05> Failed to Authenicate
Jan 1 12:12:05> Connection terminated.
Jan 1 12:12:05> pppd 2.4.1 started by root, uid 0
Jan 1 12:12:06> Connect: ppp0 {--}
Jan 1 12:12:08> CHAP authentication failed
Hij ondersteunt normaal PAP en CHAP security authentication. Heb overal al gekeken. Weet nu ook dat een radius authentificatie is.
Als ik mij wil verbinden via winxp dan lukt het. De verbinding werkt schitterend maar eenmaal ik de modem router wireless inzet om de verbinding te maken dan weigert hij de verbinding te maken.
Als ik op properties van mijn adsl verbinding ga in winxp is het deze optie dat ik kies waarna mijn verbinding gaat.
In de specs van de D-link ondersteund deze ook PAP en CHAP dus zou het moeten gaan behalve dat het niet gaat
Kan iemand mij verder helpen?
[ Voor 2% gewijzigd door Kingskawn op 28-09-2005 17:37 . Reden: wou de titel veranderen maar gaat niet blijkbaar ]