2 sjago's?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielius
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 11:40
Om een mij onbekende reden heb ik twee keer een overbodig toegekent gekregen op onderstaande opmerking:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1411407
Het is inderdaad een first post maar het lijkt erop dat de twee die mijn commentaar beoordeelde eerder uit "gewoonte" (of waren ze chagerijnig?) een first post wegbeoordeelde dan om de inhoud.
Maarja ik ben, als schrijver, natuurlijk ook niet helemaal objectief... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door gielius op 27-09-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Over dit soort dingen zijn al zoveel topics geopend. :o
Ik zou zeggen: Waar maak je je druk om :/ (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielius
tja, waarom maak ik me er eigenlijk druk om............... :?
Ik weet het eigenlijk niet.....
Ach laat ook maar.........

Maar ik vind het wel STOM!!!! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:27

botoo

💀 too old to die young

* botoo Giellius, de eerste reactie onder een nieuwspost kan regelmatig onterecht op een fipo rekenen, er zijn nu eenmaal users die het niet al te nauw nemen met modereren. Meestal trekt dat wel bij (Je staat inmiddels weer wat hoger) en als dat te lang duurt (denk in meerdere uren) dan is een topic hier@TMF een prima actie.

Overigens verbaas ik me wel een beetje over het feit waarom je je reactie zelf al op +2 inzet, die noodzaak zie ik niet zo (maar dat is een persoonlijke mening).

@* botoo theovds: Als je niets toe te voegen hebt hoef je dat niet te vertellen, we zijn hier met modereren bezig dus als iemand zich 'druk' wilt maken over moderaties dan mag dat, en dan kijken we wat er mankeert.
Zo sim-pel zit dat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GĂŠ Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

GĂŠ Brander

MS SQL Server

botoo schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:56:
Overigens verbaas ik me wel een beetje over het feit waarom je je reactie zelf al op +2 inzet, die noodzaak zie ik niet zo (maar dat is een persoonlijke mening).
Ik heb die optie nooit zo goed begrepen, waar dient dat nou voor?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:27

botoo

💀 too old to die young

Als iemand van mening is dat zijn reactie hoger boven het maaiveld uit moet komen, dan bestaat de mogelijkheid (afaik afhankelijk van je karma/tweakotine) om die reactie op +2 te plaatsen. Wat de reden daar voor is weet ik ook niet (meer). Het is een overblijfsel uit het verleden en als zodanig volstrekt nutteloos. Sterker nog, persoonlijk vind ik het op het aanmatigende af (nofi) als je een 13 in een dozijn reactie plaatst en die vervolgens op +2 inzet.

Afaik komt die optie nog uit de periode voordat (bijna) iedere geregistreerde user kon modden, en zou eigenlijk gewoon weg kunnen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• gielius
Elke keer dat je een post wilt schrijven krijg je te horen dat je een x aantal karmapunten hebt en wat je ermee kunt doen. Uit gewoonte gebruik ik die karmapunten inderdaad cq probeer ze op te maken. Je zou inderdaad best zonder kunnen. Zit wat mij betreft geen hoogmoed in ofzo maar begrijp dat dat wel zo zou kunnen overkomen.
Pagina: 1