Sorrie voor de wazige topictitel, maar zou zo niet weten hoe ik het dan moet noemen.
Ik heb op marktplaats iets geplaatst, en hierop had iemand een intressant bod gedaan.
Heb die persoon een email gestuurd, waarop ik dus de onderstaande reactie opkreeg:
T'sjah, mijn vraag is nu eigenlijk, is dit te vertrouwen ?
Je leest immers zo vaak dat mensen worden opgelicht bij dit soort constructies.
Wat ik wel vreemd vindt, ik heb een email in het nederlands gestuurd, en krijg in het engels een antwoord terug ?
Heeft iemand al een keer zoiets gedaan, en is dit een veilige manier van zakendoen ?
Ik heb op marktplaats iets geplaatst, en hierop had iemand een intressant bod gedaan.
Heb die persoon een email gestuurd, waarop ik dus de onderstaande reactie opkreeg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Thank for the mail ,i am glad to tell you that i am serious to your item for my friend that just went to nigeria for his degree program .calculate the item cost + the shipping cost via tpg post .i will like to send the money to your bank account through my bank bidpay so mail me your bank account ,your full name so that i can sent the money to it . This is the address of my friend : NAME: ************* (effe weg gehaald, wel zo netjes). ADDRESS:P.O BOX 1189 CITY:ILE IFE STATE: OSUN STATE COUNTRY:NIGERIA ZIP CODE: 23436 So Reply me this following: ITEM COST................................. SHIPPING COST..................... TOTAL COST............................... YOUR NAME................................................ YOUR BANK ACCOUNT NUMBER...................................................... I hope to hear from you. |
T'sjah, mijn vraag is nu eigenlijk, is dit te vertrouwen ?
Je leest immers zo vaak dat mensen worden opgelicht bij dit soort constructies.
Wat ik wel vreemd vindt, ik heb een email in het nederlands gestuurd, en krijg in het engels een antwoord terug ?
Heeft iemand al een keer zoiets gedaan, en is dit een veilige manier van zakendoen ?
And The Only One