Toon posts:

iPod mini 6GB of iPod nano 4GB

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen de aanschaf van een iPod mini (die normaal € 249,- kost, maar bij de Bijenkort € 199,- gaat doen) met 6GB of de nieuwe iPod nano, met 'maar' 4GB voor € 259,-.

Wie heeft er een goed advies voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:52

_Ernst_

Mark It Zero!

Persoonlijk zou ik voor de Nano gaat, omdat het gewoon een super vet dingetje is :9~

Maar lees ook het iPod nano topic ([rml][ iPod] Nano Ervaringen, Tips en Problemen*[/rml]) eens door over de nadelen van de Nano, misschien dat die voor jou opwegen tegen de (grote :9 ) voordelen :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar wil je hem voor gebruken voor gadget of voor muziek??

als je muziek kiest zou ik voor de mini gaan

de nano is echt een super gadget,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ik zou de mini doen hoor...meer GB voor minder €, minder krasgevoelig en nog steeds megaklein. En 18u met een acculading i.p.v. net 12 ofzo...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:13:
waar wil je hem voor gebruken voor gadget of voor muziek??

als je muziek kiest zou ik voor de mini gaan

de nano is echt een super gadget,.
heuh :? , alsof de Nano geen muziek afspeelt :P . Maar ik begrijp waar je heen wilt.

@ts
tjah, moeilijke vraag. persoonlijk vind ik 4GB wel genoeg voor muziek (daarom heb ik ook de Nano :P ). Ik had ook een mini gehad maar sinds die nano er is vond ik em maar lomp en groot 8) . als je het puur financieel bekijkt dan lijkt de Mini 6GB een betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:20:
[...]

heuh :? , alsof de Nano geen muziek afspeelt :P . Maar ik begrijp waar je heen wilt.
Hij bedoeld dat er dan meer muziek op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36
Ik zou zeker voor de Nano gaan.

Persoonlijk is grote iets wat mij irriteerd. En met een harddisk moet je toch altijd nog een beetje uitkijken. Flash geheugen is dus veel minder kwetsbaar. Kijk dat de Nano onder de krassen zit (net als mn foon) das jammer, maar als hij het nog perfect doet.

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51
Ik zou zeker voor de nano gaan. Als ie alleen vet vee muziek mee wilt hebben moet je wat extras uitgeven en een iPod photo kopen.

Verwijderd

Sja, bij de mini moet je "oppassen" met de hardeschijf, en met de nano moet je weer oppassen dat er geen krassen opkomen. Het is maar net wat je belangrijker vind :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 10:45 ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Euhm...oppassen met de harde shijf :P

In een iPod met HD gaat het zo: harde schijf-->flash-buffergeugen (van 32mb oid)-->oordopjes. Oftewel: de iPod heeft steeds 32mb muziek "shockproof paraat". Dat is zegmaar dik 20 minuten. Dus je moet echt van de Mount Eeverest tijdens een aardbeving af mountainbiken om hem te laten skippen :)

En ja, ik weet dat een harde schijf kwetsbaarder is dan flashgeheugen maar de kans dat je je Nano per ongeluk met de was laat meedraaien omdat 'ie zo klein is lijkt me groter dan dat je harde schijf van je mini het begeeft (en dan heb je natuurlijk nog garantie) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door sjaakaq op 29-09-2005 13:13 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weeg dit voor jezelf af:
Mini: Groter, meer opslag, harde schijf, goedkoper
Nano: Kleiner, minder opslag, flash, duurder.

Zul je toch echt zelf moeten bepalen, vooral ook omdat je niet aangeeft wat je eisen zijn.
Een mp3speler koop je op persoonlijke voorkeur, en niet op advies van anderen, behalve natuurlijk als je om gebruikerservaringen vraagt, maar daarvoor valt genoeg te vinden op GoT en met Google.

Succes met je keuze.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Basenl,

Hier op got hebben we een aantal regeltjes om alles een beetje netjes te houden, zou je nog eens door Algemene gedragsregels (Netiquette) willen lezen hier kun je een aantal tips vinden voor een nette topicstart. En wil je deze gegevens nog even willen aanvullen in je startposting? Hieronder versta ik het kleine beetje eigen resarch wat je zelf al gedaan hebt, en een evt. vergelijking tussen beide apparaten en wat je niet aan staat in deze vergelijking. Alleen zo^ kunnen we je een juist advies geven :).

Ik kwam trouwens ook nog een crossposting van je tegen hier: [rml]BASENL in "[ iPod] Nano Ervaringen, Tips en Probleme..."[/rml] zou je dit in het vervolg gewoon achterwege kunnen laten, het is nogal verwarrend zo. :)

[ Voor 3% gewijzigd door leon1e op 29-09-2005 23:11 ]

Pagina: 1