hoe kan je de zoom uischakelen flash pro 8.0

Pagina: 1
Acties:

• b_samson
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-03 17:11
Ik heb al een tijdje op het internet bij macromedia, google en het got gezocht over hoe je bij een flash filmpje het zoom gedeelte kan uitschakelen. Ik heb hier echter niets gevonden wat mijn kon helpen.
Ben zelf nog wel een newbie met macromedia flash dus wie kan mijn even duidelijk vertellen hoe je dit kan doen? :?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:26
Flash ActionScript:
1
Stage.showMenu = false;

Verwijderd

McVirusS schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:55:
Flash ActionScript:
1
Stage.showMenu = false;
Uhhh, volgens mij bedoel je:
code:
1
Stage.scaleMode = "noScale";

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:26
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:12:
[...]

Uhhh, volgens mij bedoel je:
code:
1
Stage.scaleMode = "noScale";
Volgens mij bedoelt de topicstarter het zoomen door middel van rechtsklikken. Dat kan je het makkelijkste uitschakelen door het menu uit te zetten ;).

• b_samson
Ik bedoelde inderdaad door middel van je rechter muisknop in flashplayer. Blijkt namelijk dat je zoom gewoon kan verbergen in dit menu. maar hoe je dat precies doet is mijn onduidelijk. Ik zie inderdaad ook stage.showmenu = false; wat ik zelf ook al had gevonden maar waar moet je dat precies neerzetten? Had namelijk wel wat geprobeerd maar kreeg het niet voormekaar.

• b_samson
O ja, ik ben dus bezig met een photo slideshow wat goed gelukt is alleen dan zoomen wil ik helemaal uitzetten in de player en dat lukt me gewoon niet.

• b_samson
Nou ik heb het voor mekaar met dit stukje script, Stage.showMenu = false; weer een stapje verder thanks!

[ Voor 14% gewijzigd door b_samson op 27-09-2005 16:24 ]

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

in je html parameters kan je ook het rechtsklik-menu uitzetten, ga gewoon naar een random flash website en kijk in de bron...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Pagina: 1