[Winamp] Nummer aanpassen via netwerk.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke mijn topic titel is misschien niet echt geweldig, maar ik wist het niet beter uit te leggen in 1 zin.

Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Ik heb op 1 computer ( laten we die server noemen ) winamp dag en nacht draaien. Achter deze pc zitten mijn speakers, en hierop speel ik altijd mijn mp3's af. Alleen ik vind het zo irritant werken dat ik steeds met radmin mijn nummers moet aanpassen etc.

Dus nu zat ik te denken, bestaat er geen plugin oid zodat je een winamp op me normale computer krijgt die zegmaar gelinkt is aan de winamp op mijn server, dus als ik hier een nummer skip dat dat dan eigenlijk op mijn server gebeurt. En dat als ik hier mijn winamp afsluit dat hij op mijn server gewoon doorgaat.

Ik heb al gezocht op got, maar daar kwam ik op een heel oud topic terecht waar 2 personen samen een plugin hadden gemaakt, alleen geen link daarvan werkt meer. Ik heb ook al bij winamp tussen de plugins gekeken, maar daar vind ik alleen remote control opties, en dat zoek ik niet.

Edit:

Met nummer aanpassen bedoel ik nummer skippen etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13

TwoR

Gekleurde stippen

Remote winamp heb ik hier op mijn werk. Werkt perfect. Kan ik en mijn collega's op de server de muziek instellen. Degene die ik heb is van MoonRock Software.

En als je bij www.download.com zoekt op remote winamp krijg je ook erg veel resultaten.

[ Voor 24% gewijzigd door TwoR op 27-09-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom probeer je niet een stream op te zetten, en dan met een shoutcast 'remote' het over te nemen :?
Wat ik dus eigenlijk bedoel kan je hier terugvinden: http://www.tech-recipes.com/hiptop_sidekick_tips527.html

anders heb ik ook geen idee

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 27-09-2005 13:46 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:46:
Remote winamp heb ik hier op mijn werk. Werkt perfect. Kan ik en mijn collega's op de server de muziek instellen. Degene die ik heb is van MoonRock Software.
Ik heb hem net gedownload, vraag me alleen af hoe ik het moet instellen aangezien er nergens een link/readme bij zit.
Outerspace schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:46:
Waarom probeer je niet een stream op te zetten, en dan met een shoutcast 'remote' het over te nemen :?
Wat ik dus eigenlijk bedoel kan je hier terugvinden: http://www.tech-recipes.com/hiptop_sidekick_tips527.html

anders heb ik ook geen idee
Owja, dat kan ook nog, is alleen wel een nadeel dat je dan moeilijk moet doen om files toe te voegen ( of zie ik dat verkeerd ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Probeer het uit zou ik zeggen.
Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar als ik dit lees zou alles mogelijk moeten zijn:
5. On your sidekick, go into the Remote Winamp program, create a new pc with your pc's IP address and the port you setup in the winamp remote control server plugin. and boom, remote control of your winamp at your finger tips anywhere!

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAWI werkt ook best okay, via een webinterface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:49:
[...]

Ik heb hem net gedownload, vraag me alleen af hoe ik het moet instellen aangezien er nergens een link/readme bij zit.
Weet ik niet heeft de systeembeheerder gedaan.
* TwoR is lui en doet op zijn werk helemaal niks wat met een netwerk en/of software te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Is deze plugin niet wat je zoekt? Anders 1 van de andere die je krijgt als je zoekt bij de plugins van Winamp. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pasta schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:54:
Is deze plugin niet wat je zoekt? Anders 1 van de andere die je krijgt als je zoekt bij de plugins van Winamp. :)
Vergeten te vermelden, de plugin die je geeft heb ik geprobeert maar die lijkt niet te werken wat ik ook probeer :( En voor de rest staan er alleen nog maar plugins bij die niet relevant zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:50:
WAWI werkt ook best okay, via een webinterface.
Thnx, deze werkt fijn :D. Nu alleen nog een andere plugin zoeken die steeds een dir uitleest om te kijken of er nieuwe mp3's in staan. Iemand hier een idee voor, kheb al een paar plugins geporbeert, maar ze werken alleen met oude winamp of ze buggen. Vet je kan ook nummers toevoegen etc. :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 14:16 ]

Pagina: 1