Welk geheugen?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03 19:19
Ik heb op dit moment een MSI K8N Neo4 Platinum moederbord met Twinmos 2 x 512 MB geheugen (geen speed premium). Ik wil nieuw geheugen gaan kopen wat ik hoger kan klokken aangezien deze twinmos latjes niet vooruit te branden zijn. Het probleem is mijn moederbord. Deze kan slechts tot 2,8 Volt. Een OCZ Booster is geen oplossing aangezien deze niet compatible is met het moederbord. Wat nu te doen? Is er geheugen wat goed te klokken is zonder veel extra Volts? Wat kunnen jullie me aanraden?

Alvast bedankt!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-04 12:06
je hebt al gezocht? dr zijn hier nog al wat topics over in DOC

PSN: djmurcielago

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Idd je moet in het overklokforum wezen. Het enige wat ik je kan aanraden is geheugen met TCCD-chippies. Das niet goedkoop, maar op een laag voltage halen die hoge snelheden (CH5/BH5 kan ook erg hard, maar heeft een veel hoger voltage nodig).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ
(en dan met name het gedeelte over welk geheugen natuurlijk...)

Kijk gewoon op de compatibility list van je mobobakker, daar zie je wat zeker gaat werken. Wil je iets anders? Dan is er geen zekerheid te geven, dus heeft een topic als deze geen zin :o

Beste wat je kunt doen is kijken of je een winkel zover kunt krijgen dat je iets mag proberen en terugnemen als het niet lukt, maar aangezien het hier puur om de OC gaat zou ik daar niet op rekenen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.