outlook account aanmaak probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sunthere
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2019
Ik probeer al een tijdje een account aan te maken bij outlook. Helaas lukt dit niet. Ik zit bij versatel.

De mailbox van versatel is een webmail account. Ik klik dus pop3 account aan. Dan vul ik mijn loginnaam in en de bijbehorende wachtwoord. Mijn naam die moet verschijnen en mijn emailadres. Van versatel kreeg ik de volgende info: pop3: in.versateladsl.be en smtp: out.versateladsl.be

Dan test ik mijn account en dan komen er errors, namelijk log on to incoming mail server en find incoming mail server. Aansluitend met deze errors krijg ik continu het bericht : Enter network password. waar gevraagd wordt naar server, user name en password. Deze staan allemaal ingevuld. Ik klik op ok maar het bericht blijft steeds terugkomen.

Verder heb ik mijn firewall en virusscanner voor de zekerheid uitgeschakeld.

Ik heb gezocht op internet en aan mensen gevraagd maar het lukt niet om het op te lossen. Als je de oplossing weet maak je veel mensen gelukkig hier.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Lukt het wel bij Outlook Express???

edit: Heb je al gezocht op het foutnummer vwat bij de foutmelding komt te staan??

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 12:23 ]

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:34
mmm, dit klinkt een beetje als een probleem wat ik ooit had, dat was namelijk een corrupte outlook express installatie. Hierdoor kon ik met Outlook 2003 geen accounts meer checken.

Op 1 of andere manier gebruiken die dus ergens dezelfde files.

• sunthere
het is Microsoft Office 2003. Maar op deze computer staat ook surfright. ik moet bekennen dat ik niet weet wat de invloed daarvan is.

Verwijderd

Quote na zoeken op surfright in google

SurfRight veroorzaakt foutmelding: 0x8004210A
Ik maak gebruik van een computer met XP home SP2. Ik heb Office XP geinstalleerd en gebruik Outlook. Als viruskiller gebruik ik de nieuwste versie van McAfee. Ik heb HitmanPro geinstalleerd en wil gebruik maken van SurfRight. Na installatie van SR is het niet meer mogelijk om mail te ontvangen of te verzenden. Op alle accounts wordt de volgende foutmelding gegeven: 0x8004210A. Zodra ik SR heb uitgeschakeld is er weer normaal e-mail verkeer mogelijk. Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?

Heb je deze melding????

• sunthere
De volgende meldingen krijg ik:

Log onto incoming mail server (pop3): The specified server was found but there was no response from the server . please verify that the port and ssl information is correct

for incoming ...(pop3): outlook could not connect to nincoming mail server. Problem could be cerver name or port may not support ssl. verify ....

Daarbij krijg ik de hele tijd de melding van die network .... wat ik in mijn eerste bericht heb gezet.

Verwijderd

Heb je je account gegevens wel al uitgeprobeerd in Outlook Express ?? ;)

Lees dit ook eens door: http://www.antispywareoff...rum/showthread.php?t=8098

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 12:33 ]

• sunthere
hmmmm op deze computer staat idd mcafee virusscan en hitmanpro. Ik ben nu op zoek waar ik surfright uit kan zetten. Daarbij kan ik idd geen outlook express vinden......

• sunthere
ik heb nu mcafee emailscannen uitgezet en surfright. Nu kan ik wel inloggen maar krijg elke seconde een de vraag voor network password.... Snap daar niets van

• sunthere
en die melding krijg ik wanneer outlook in wilt loggen op incoming mail server (pop3). Hetgeen uiteindelijk ook niet lukt. Daarbij kan ik nog steeds geen outlook express vinden op deze computer.

thnx

Verwijderd

sunthere schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:52:
en die melding krijg ik wanneer outlook in wilt loggen op incoming mail server (pop3). Hetgeen uiteindelijk ook niet lukt. Daarbij kan ik nog steeds geen outlook express vinden op deze computer.

thnx
Zoek eens op msimn.exe !

• sunthere
Ok mooi ik ben in outlook express. Maar hij blijft vragen om een user name en password voor de server. Dat is toch gewoon je inlognaam en wachtwoord van je emailadres??

Verwijderd

Je schrijf dat het een webmail account is.
Kun je via webmail je mail wel bekijken met je gegevens voor je email??

• sunthere
ja dat wel

Verwijderd

Controleer dan toch nog eens goed of je de juiste gegevens gebruikt.
Pagina: 1